Autor Tema: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe  (Posjeta: 10612 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« : Rujan 07, 2010, 20:53:42 pm »
Kao sto naslov kaze, prodajem svoj Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe. Jedini originalni crveni DeLuxe u hrvatskoj. Ukupno je 6 komada DeLuxe Enfielda u hrv ali crnih. DeLuxe model znaci da ima mnogo kromiranih djelova. Nakon 27 tisuca kilometara sam napravio preradu masine sa originalnim engleskim djelovima za Enfield. Preradu sam radio sam a ono sto nisam mogao; kao nulovanje radilice koju je napravio Zdravko Matulja ili demontazu starih i ugradnju novih iz kompleta kita lezajeva radilice (grijanjem) koju je radio stari majstor Lućano iz Matulja, povjerio sam samo najboljim majstorima na Kvarneru. Motor je trenutno u razradi. Promjenjeno je: klip, svi lezajevi, klipnjaca, bregaste, elektronika, svi djelovi u karbu, filter zraka, prenosi, alternator, dodana je druga svjecica. Motor ima jako puno ukrasnih djelova. Kubikaza je ostala nepromjenjena a porasla je kompresija, okretni moment i snaga. Potrosnja je od 3 do 3 i pol litre. Na motoru su nove gume, akumulator, registriran je. Motor nema skrivenih mana. Pace, izvrstan je.
 :Rkap: Odlucio sam ga prodati jer sam shvatio da mi je prebrz i prejak i pomalo ga se bojim.
U motor i kit sam utrosio nesto vise od devet tisuca eura. Prodajem ga za cijenu od sedam tisuca eura. Samo ozbiljni upiti na mob. 098 9645 399.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #1 : Rujan 07, 2010, 21:09:04 pm »
http://http://img255.imageshack.us/img255/1475/picture021q.jpg

Motor je 2007. godiste, ja sam prvi vlasnik, nakon ugradnje kita presao nesto vise od 800 milja.
Kompetition kit sacinjavaju jos i uljne pumpe, auspuh, cvrsce opruge ventila, cvrsci podizaci ventila... Motor je u Rijeci.
« Zadnja izmjena: Rujan 22, 2010, 22:46:56 pm Too Slow »
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #2 : Rujan 17, 2010, 16:51:12 pm »
Refresh, zbog dolaska novog i odjave radi prenosa bonusa spustam cjenu za  500 eura. Ako to nije prilika, ne znam sta je.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #3 : Rujan 22, 2010, 22:51:23 pm »
Dosta mi je više, nema off-a ovdje. Za to imate mjesta na forumu kolko hoćete. Da pojasnim:

1.Ovdje se kupuje ili prodaje ništa drugo
2.Dali vam se sviđa ili ne nečiji motor ili oprema totalno je nebitno i molim Vas da se suzdržite komentara.


 Jbt, ajmo ponovo....PROUČITI

http://www.motocikli.com/forum/index.php/topic,3724.0.html
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #4 : Listopad 10, 2010, 19:05:40 pm »
Zelim malo pojasniti kako se ne radi o prodaji obicnog Enfielda vec o kompletnoj preradi masine sa originalnim engleskim kitom za povecanje snage i ukupnih performansi motora. Tako kao sto je predpostavljam poznato motocikl me je kostao 4,300 eura. Opremljen je sa vise od 2,000 eura, originalnih ukrasnih djelova a djelovi za masinu su me kostali oko 3,500 eura. Pisem oko jer sam neke djelove prenio sam preko granice a neke su mi frendovi donjeli tako da nisam platio bas za sve carinu. Ali zato sam platio preskupu englesku postarinu koja je za i najmanji paketic 53 funte bez obzira da li salju klip ili neki vijak.
Tako da je mene taj motor kostao oko 9,500 eura. Svjestan sam toga da taj novac nije moguce dobiti nazad i mislim da je cjena od 6,500 eura jako dobra cijena za takav motocikl i takvu preradu.

U sljedecim postovima cu pokusati staviti i slike djelova koji su ugradjeni na motocikl i u masinu da mozete predociti o kakvom se obimu posla radilo.
Ne bi zelio da netko misli da bi taj zahvat kostao manje ako kupi novi motor i krene sam u preradu. Sve podatke koje cu iznjeti mogu se provjeriti kod prodavaca u engleskoj i kad se sve zbroji ne moze se proci jeftinije.

Tako da smatram da je ovo prilika jer je cijena za 3,000 eura ispod cijene kostanja. Da ne pricam da sam utrosio oko godine i pol na ustimavanje svega u kompletnu cjelinu. Reci ce netko, da je to sve jako jednostavno. Kupis djelove i sklopis. Mozda je za nekog majstora u engleskoj ili australiji koji je vec slozio takvu preradu ali preradu koju sam ja napravio nije nitko napravio  na sirem podrucju istocne europe pa tako nisam mogao dobiti savjet od apsolutno nikoga. Cak ni od uvoznika za njemacku.

Slicne prerade ovoj postoje u engleskoj i njemackoj ali ovakva ne, jer se u mom slucaju ne radi o staroj mnasini kojoj je promjenjen provrt pa tako i zapremina vec o novoj masini kojoj nije mjenjan ni provrt ni zapremina. To je na neki nacin bolja prerada jer nije mjenjan tvornicki omjer hoda i provrta.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #5 : Listopad 10, 2010, 19:17:47 pm »
Kako su kocnice dobos sprijeda i straga medju prvim stvarima sam ugradio ove hladnjake dobosa koji su nekad bili neizostavni dio trkackih motocikala.

http://img508.imageshack.us/img508/3567/large92517.jpg

Za dobivanje dodatne snage treba ugraditi originalni engleski trkacki ispuh. Na slici je model megafon za maxinalne performanse. Takodjer promjenjena je i cjev auspuha koja nema nikakvih prigusenja niti ostrih uglova koji mogu usporiti ili prigusiti plinove te je njen oblik u dugom blagom luku.

http://img89.imageshack.us/img89/2516/larges0073.jpg
« Zadnja izmjena: Listopad 10, 2010, 19:23:15 pm RE Croatia »
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #6 : Listopad 11, 2010, 10:41:38 am »
Kako sam zelio da motor ima sto originalniji izgled i da se izvana ne moze bas lako shvatiti da se radi o nabrijanoj masini tako nisam htio mjenjati karburator. Ali zato je originalni trebalo preraditi. Kao prvo dobio je trkacku mrezicu.

http://img534.imageshack.us/img534/3851/larges0379.jpg

Onda je umjesto cilindra karba od 2,5 ugradjen 3,0 cilindar. Radi se o cilindru koji ima nesto veci komus i propusta nesto vise zraka.

http://img837.imageshack.us/img837/3572/throttevalve25.jpg

Zatim je promjenjena ler dizna sa 25 na 30.

http://img269.imageshack.us/img269/2323/pilotjet30.jpg


Pa dizna odgovorna za smjesu izmedju 1/4 i 3/4 otvorenosti gasa.

http://img232.imageshack.us/img232/606/needlejetp4.jpg

Kao i glavna dizna od 135 umjesto originalne 110.


http://img59.imageshack.us/img59/7812/mainjet135.jpg
« Zadnja izmjena: Listopad 11, 2010, 10:47:10 am RE Croatia »
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #7 : Listopad 11, 2010, 11:01:03 am »
Na samom pocetku ispusne cijevi ugradjen je ovaj aluminijski hladnjak koji pospjesuje hladjenje prostora glave oko ispusnog ventila.

http://img231.imageshack.us/img231/5831/larges0336.jpg

Glava motora je ociscena, ugradjene su trkacke vodilice ventila i kit za drugu svjecicu na mjesto dekompresora. Takodjer je ugradjeno elektronsko paljenje umjesto platine.

http://img156.imageshack.us/img156/6347/larges0225.jpg

Kao i cvrsce opruge ventila koje omogucavaju rad masine na visokim okretajima.

http://img207.imageshack.us/img207/2606/larges0509.jpg

Umjesto A/C regulatora i releja ugradjen je jedinstveni POWER BOX koji ujedinjuje magnetno paljenje i dinamo te omogucuje da masina radi i sa potpuno praznom baterijom, odnosno bez baterije.

 http://img207.imageshack.us/img207/4453/larges0226.jpg

Ugradjen je aluminijski puz za sajlu tahoa umjesto plasticnog.

http://img840.imageshack.us/img840/9869/larges0110.jpg

Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #8 : Listopad 11, 2010, 11:14:28 am »
Ugradjene su dvije originalne engleske trkacke uljne pumpe najvise kvalitete sa 150% vecim protokom ulja.

http://img225.imageshack.us/img225/1620/larges0272.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/1826/larges0273.jpg

Ovaj klip uz platu od 3 mm (koja nije ugradjena u moju masinu) i brtvu glave od 1mm razvija kompresiju od 8,5 naprama 1

http://img291.imageshack.us/img291/8169/larges0510.jpg

Kako je glava na mom motoru "spustena" za 0,5 mm te nije ugradjena plata od 3 mm vec ce nakon razrade biti ugradjena brtva od 0,5 mm tako ce & kompresija u konacnici iznositi 12 naprama 1
Sada je ugradjena brtva glave od 2 mm zbog razrade. Pa je trenutna kompresija 10,25 naprama 1
a i trenutna snaga na kotacu je 38 ks.
Da ne bi netko mislio da masina nije nikad radila na kompresiji od 12 naprama 1 moram napomenuti da je masina radila na jos vecoj kompresiji odnosno bez brtve glave. Cisto da vidim kako to izgleda.


Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #9 : Listopad 11, 2010, 11:38:48 am »
Svi djelovi koje sam ugradio u motor vrhunske su kvalitete te su izradjeni za preradu sa kompresijom od 14 naprama 1 i zato sam siguran da moja izvedba sa kompresijom od 12 naprama 1 je dugovjecno rijesenje.
Takodjer zelim napisati da sam prije ugradnje trkacih lezajeva i klipnjace visoke cvrstoce vozio motor sa kompresijom 12 naprama 1
Najcvrsce moguce lezajeve i klipnjacu sam ugradio zbog straha da se nesto ne desi a sada mogu reci da je moj strah bio neopravdan jer svi skinuti djelovi (imam ih jos i danas) nemaju ama bas nikakvog odstupanja.

Tako su ugradjeni cvrsci aluminijski trkacki podizaci ventila sa pripadajucim kaljenim celicnim vijcima.

http://img843.imageshack.us/img843/6212/large144526ayy1y5766.jpg


Trkacka kovana celicna klipnjaca za najveca opterecenja.

http://img822.imageshack.us/img822/4522/larges0501.jpg
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #10 : Listopad 11, 2010, 11:48:24 am »
Trkacke competition bregaste osovine sa puno duzim vremenom otvorenosti i extra liftingom.

http://img375.imageshack.us/img375/1566/large90023yy1y6145.jpg

Set trkackih temeljnih lezajeva za radilicu.

http://img826.imageshack.us/img826/9480/largebearings.jpg

Famozni RE13, kaljeni trkacki leteci lezaj koji izdrzi kompresiju 14 naprama 1 i moze bez stete raditi bez ulja.

http://img824.imageshack.us/img824/2070/larges0508.jpg
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #11 : Listopad 14, 2010, 08:55:35 am »
U masinu je ugradjen i ovaj jako koristan i skupi dio opreme a radi se o Lukas-ovom 2 i plo puta  jacem aletrnatoru.

http://img409.imageshack.us/img409/2272/largelustatorrotor.jpg

Od ukrasne i druge opreme u motor je ugradjeno:

Aluminijski The Jack Emblem na poklopac od akumulatora.

http://img831.imageshack.us/img831/6641/larges0134.jpg

Kromirana rucica na straznjem djelu sjedala.

http://img52.imageshack.us/img52/1884/larges0057.jpg

Visoki custom upravljac (sa kojim su promjenjene originalne engleske long jace opletene sajle, kvacila, straznje kocnice i gasa.)

http://img838.imageshack.us/img838/173/larges0003.jpg
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #12 : Listopad 14, 2010, 09:02:03 am »
Bocne kozne torbe ovog stila u boji koze.

http://img716.imageshack.us/img716/8489/large92885.jpg

Originalni engleski Kronometar u miljama.

http://img547.imageshack.us/img547/3915/large92576.jpg

Kromirani poklopac akumulatora.

http://img710.imageshack.us/img710/5726/large92022.jpg
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #13 : Listopad 14, 2010, 09:09:00 am »
Kromirani schilt na faru.

http://img257.imageshack.us/img257/4206/large200036.jpg

Kromirani bocni barovi za zastitu od pada.


http://img714.imageshack.us/img714/3213/large200026.jpg

Originalna kromirana Harley-Davidson bobina zbog ugradnje kita sa 2 svjecice.


http://img707.imageshack.us/img707/7412/74008a.jpg
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Prodajem Royal Enfield Bullet 500 DeLuxe
« Odgovori #14 : Listopad 14, 2010, 09:20:22 am »
Vjetrobran (sa poliranim nosacima od prokroma) sa 2 dodatna reflektora (55W) kao na slici i originalna 2 engleska kromirana retrovizora. Na straznjoj strani se vidi portapak. (polirani puni prokrom)

http://img251.imageshack.us/img251/4519/41231151883648566310770.jpg

Plocica sa zlatnim slovima Royal Rnfield na prednjem blatobranu.

http://img809.imageshack.us/img809/4559/59094151883580564610770.jpg
Harley Davidson XL Sportster Superlow.