Autor Tema: WORKING.CLASS.KUSTOMS  (Posjeta: 57674 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline hogar

  • Novigrad
  • Komarac
  • *
  • Postova: 58
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • moto guzzi california
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #60 : Prosinac 28, 2010, 01:14:46 am »

Vidim da će ispasti super. Bravo meštre!
Za razmisliti: far podignuti tako da sredina fara bude u visini gornjeg trokuta,pa optički dobiješ dužu prednju vilicu. Brzinomjer bih odvojio od kontrolnoh lampica i smjestio ih negdje u podnožje volana,dok bi brzinomjer
ostao,više-manje,gdje je. Zadnji blatobran bi trebalo spustiti što niže do zadnjeg kotača,tako da nestane
praznog prostora između njih.Dimnjaci su ispali OK. Sic je odličan,i dobro je da nije od prave kože, s kojom
imam loše iskustvo(kiša,vlaga itd.) Malo ti "zavidim" na legendarnom posteru na zidu radione.
Lako meni kenjati. Čestitke !
LIGA ZA BORBU PROTIV TURIZMA

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #61 : Prosinac 29, 2010, 00:10:17 am »
da...
kako je posao konačno počeo, tako i meni sve više ideja pada na pamet  :icon_mrgreen:
o ovom sa brzinomjerom sam i ja počeo razmišljati, kao i o lampi  :icon_scratch: samo što trenutno nikako ne mogu složiti sliku u glavi kako bi to izgledalo pa ću to ostaviti za kasnije kad dođu novi kotači.
za vilicu nisam toliko siguran jer naprijed ide guma 130/90-16 pa neznam koliko bi dobro ta vilica izgledala. uz to, nekako mi se počelo motati po glavi da ju obučem u crno između mostova, a ispod da stavim onu rebrastu gumu od endura.
nekako mi se vrti to da što više zacrnim motor i tako istaknem malo sjajnih detalja koji bi ostali (žbice, gas ručica, kilometar sat) i mat boju na tanku. za kotače sam se predomislio i vraćam se na bobber klasiku - obruči idu u crno, žbice sjajne, inox. na početku sam htio kontra, ali sam malo proučavao sadašnje stanje motora i zaključio sam da će ovako biti jednostavnije održavanje i praktičnije za eventualne popravke

volan ide još gore na riserima, zbog mojeg položaja tijela
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #62 : Prosinac 29, 2010, 00:42:14 am »
kako trenutno nemam neki poseban posao na tom motoru, a niti ikakvi dijelovi nisu dolasku, igram se time da pokušam ugrubo odrediti izgled pa sam se ulovio zadnjeg kraja.

u planu je promjena zadnjih amortizera kraćih ca 2 cm. kako trenutno oni nisu toliko bitni, tj. bez njih se može odrađivati posao, postavio sam dvije letve sa razmacima rupa koje odgovaraju novom paru i to: gornja rupa kao kod kompletno razvučenog amortizera, a ova srednja glumi "bump" poziciju koja određuje GMT zadnje vilice






na slici se vidi razlika u dužini i da, nisam farbao letve zbog  zaštite od crva  :icon_mrgreen:, nego da boja drveta ne odvlači pažnju

odredio sam da minimalni razmak gume od blatobrana, kod potpuno stisnutog amortizera bude 2 cm.  moglo je i manje, ali kako postoje razlike u modelima guma i njihovom vanjskom promjeru, ostavio sam si malo rezerve. kad sam radio proračune za kotače, ispalo je da bi sa novom dimenzijom razlika u vanjskom promjeru terbala biti 3 mm, ali sam po Dunlopovom katalogu našao čak i 11 mm na jednom modelu pa igram na sigurno.

zatim sam htio postaviti blatobran za probu i odmah krenuo u demontažu. bez njega stvarno atraktivno izgleda  :icon_smile:




podigao  sam vilicu u GMT i postavio priručne distance za 20 mm razmaka.





nažalost, nisam uspio ugurati blatobran unutra, smeta poprečno pojačanje vilice, i treba odrezati jedan komad prije novog pokušaja. to sam ostavio za drugi dan kad budem imao malo više vremena za mjerenje. blatobran je dosta dubok tako da ostaje mjesta na njemu za nove rupe iznad postojećih, pa vjerojatno neće trebati raditi nove nosače da bih ga spustio. dodatna je greška Guzzievog designa što blatobran ne prati pravilno liniju kotača i ne igleda dobro ni kad se spusti zadnji kraj. treba ga cijelog pomaknuti naprijed i lagano zarotirati. zbog toga su vrlo važne one distance na gumi. motor je ostao čekati da opet navratim, ovako:




sic je cijelo vrijeme gore da imam predođbu izgleda
i ovim putem molim ako netko ima doma viška komad crijeva ili kabla vanjskog promjera 20 mm, da mi pokloni jedan metar  :icon_smile: da postavim na gumu jer će tako biti lakše i preciznije raditi nego sa onim drvenim kockicama. njih sam danas stavio jer su bile pri ruci
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #63 : Prosinac 29, 2010, 00:54:54 am »
radim pravi chopperski posao, hrpa sa nepotrebnim dijelovima dijelovima stalno raste  :icon_mrgreen:



a polako se puni i kutija sa pod znametimitim i misterioznim nazivom "višak šarafa"  :llllol:





@ muffy
fuzići su u mom autu, dobiješ kad se prvi put sretnemo. neću zaboravit jer očito neću bit na motoru

google master



Offline merla

  • MMP
  • *****
  • Postova: 456
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Warrior, Venture
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #64 : Prosinac 29, 2010, 12:19:51 pm »
a da ga ostaviš bez blatobrana? izgleda prva liga  :icon_eek:

ili nešto ovako: (warrior je u fazi prerade pa evo ekskluzivni prewiew zadnjeg kraja  :icon_mrgreen: )




Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #65 : Prosinac 29, 2010, 12:46:07 pm »

a polako se puni i kutija sa pod znametimitim i misterioznim nazivom "višak šarafa"   :llllol:


Hehehe...dobar mehaničar uvijek ima viška dijelova  :icon_mrgreen:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline gusgus

  • Vizir
  • **
  • Postova: 333
  • Karma: 16
  • Vespa-pa-pa-pa
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #66 : Prosinac 29, 2010, 14:18:04 pm »
james, bude to dobar posao  :icon_super:
....samo ja bi ga ipak u café-a  :icon_mrgreen:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #67 : Prosinac 29, 2010, 21:27:10 pm »
Budno pratim projekt i dobar stol, nema što. Da li si možda uzeo neke stvari iz moje garaže. Set natičnih ključeva i račni i dizalica izgledaju isto kao moji :glasses9: :glasses9: :glasses9: :glasses9:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #68 : Prosinac 29, 2010, 22:06:02 pm »
a da ga ostaviš bez blatobrana? izgleda prva liga  :icon_eek:

ili nešto ovako: (warrior je u fazi prerade pa evo ekskluzivni prewiew zadnjeg kraja  :icon_mrgreen: )





premoderan stil prerade za mene, i dalje, nema više mogućnosti za suvozača ili prtljagu - vi radite blatobran koji će se gibat sa vilicom. slično je na onoj slici Guzzia koju je Black gore stavio



Hehehe...dobar mehaničar uvijek ima viška dijelova  :icon_mrgreen:

i stvar radi  :icon_mrgreen:



....samo ja bi ga ipak u café-a  :icon_mrgreen:

a ti ne odustaješ  :icon_mrgreen:
al nadam se nekaj kasnije nabavit za racera  :icon_smile:




Budno pratim projekt i dobar stol, nema što. Da li si možda uzeo neke stvari iz moje garaže. Set natičnih ključeva i račni i dizalica izgledaju isto kao moji :glasses9: :glasses9: :glasses9: :glasses9:

obično kupim set alata srednje kvalitete (čitaj. jeftiniji), a kasnije nadograđujem boljim stvarima po potrebi, ovisno o onome što češće koristim. set ključeva je nadograđen Hazetom, ostalo uglavnom Uniorom jer je lakše doći do njega. sad je vrijeme za šrafcigere
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #69 : Prosinac 30, 2010, 10:29:14 am »





meni je ljepsi sa orig. rezvarom  :dontknow:

ali su mi super crni obruci  :icon_mrgreen:
BMW = bauer motor werke

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #70 : Prosinac 30, 2010, 12:42:12 pm »
Guzzi bude ok kad bude gotov, nadam se da bude do proljeća. Lijepo izgleda :icon_thumright:
Kod mene ništ novog, stalo je sve nakon nabavke onih dijelova za preradu, s tim da sam moral prodati ape i još neke dijelove. Prilikom sudara došlo do većeg oštećenja nego kaj se to iz prve činilo, a i ove dvije zime su napravile svoje, s tim da je nedavno stala i vodena pumpa. Tak da trenutno odustajem od bilo kakve prerade.
Dečki, sretno s preradama, doradama. :icon_thumright: Ak zatreba kakva pomoć oko šarafanja, se čujemo.

Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #71 : Prosinac 31, 2010, 10:01:15 am »
James, jučer mi je Brzi rekel da si se ozbiljno prihvatil posla, vidim po slikicama da je to istina i da priča ide svome kraju, daj ga zgotovi da u prolječe zgibamo u Mandello, pila ti bude zgledala super :glasses9:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #72 : Siječanj 02, 2011, 01:42:56 am »
danas sam se opet probal igrati s blatobranom, ali od toga... ništa!
Blatobran je preveliki i nije ga moguće postaviti oko gume da bi se mogao vidjeti budući izgled izgled



da bi to mogao, trebam ga skratiti, jer na prednjem dijelu zapinje za poprečno pojačanje vilice i kućište kardana



sada to nema smisla bez novih kotača tako da radovi na samom motoru ovdje staju. dok nabavim i složim kotače proći će cca dva mjeseca. prvo treba uzeti mjere, pa naručiti obruče i žbice iz Engleske, pa malo farbanja, pa sastavljanje, pa gume. naravno, treba složiti i financije  :icon_mrgreen: već sam prije spomenuo, negdje oko 5000 kuna, i to je najskuplji dio cijelog posla.

to vrijeme ću iskoristiti za razna šmirglanja, farbanja i sve one monotone stvari koje oduzimaju vrijeme. nema stajanja, cijelo to vrijeme će biti ispunjeno.
kotače sam odmah skinuo i tu su počeli i problemi. kod skidanja prednjeg diska, jedan navoj se pokazao loš. vjerojatno je stradao još na prvom popravku kad sam ravnao prednji kotač. tada su dva vijka pukla i majstori su to uredili, ali materijal nije bio spreman sve to prolaziti još jednom. sreća, prednja glavčina je ista za sve  modele Californie, i pripremljena za dva diska, tako da ću je jednostavno okrenuti i disk postaviti na nekorištene rupe



na stražnjem kotaču još gora stvar. Talijani su se malo previše zaigrali sa kemijskim osiguračima.  5 vijaka sam otpustio vrlo teško, šesti nije išao nego se imbus ključ okrenuo u vijku. sad slijedi bušenje i obrada, i naravno, nabava novih vijaka.

tu su se pokazale još neke traljavosti. limeni nosač je zakovan na stražnji blatobran, a tek onda je sve to zajedno lakirano. kad sam ga skinuo, pokazao se lijepi komad hrđe. ut to, zahvaljujući pametnoj ekipi iz Ing karta koja je motor dovezla sastavljen iz Italije, i pri tome su ga malo "puknuli", valjda vratima od kombija, pri čemu su savili blatobran, sad tu imam raspuklinu koju moram urediti




google master



Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #73 : Siječanj 02, 2011, 15:34:35 pm »
Wisent nije jeftin alat!! Ako je taj komplet u zelenoj kutiji Wisent a meni se čini da jest! Naravno da nije Snap-On, ali za polu profi uporabu je fantastičan!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #74 : Siječanj 02, 2011, 23:30:42 pm »
Wisent nije jeftin alat!! Ako je taj komplet u zelenoj kutiji Wisent a meni se čini da jest! Naravno da nije Snap-On, ali za polu profi uporabu je fantastičan!

istina. ako se dobro sjećam, taj je kofer koštao oko 700 kn - set srednjih gedora sa bitovima. vrlo je dobar, do sada nikakve zamjerke, ali ga i pazim. račna je u 5 godina otpustila, možda, 5 šarafa i matica. gedore nemaju ožiljaka, a bitovi su svi cijeli osim najvećeg imbusa kojeg sam strgao u jednom trenutku nestrpljenja, jer mi se nije dalo čekati sutradan da odem kupiti jači  ključ  :glasses9:
od nedavno imam Makitin set bitova, toliko je dobar i novi da mi je žao raditi s njim  :icon_mrgreen:

uz ovo, od Wisenta imam dva kilo ključa, ali mislim da njihova karijera kod mene završava, barem što se tiče preciznijih poslova. manji jednostavno nije toliko fino izrađen i nekako nemam povjerenja u njega jer na postepenom podizanju sile stezanja nekad klikne odmah da nije ni pomakao vijak. jednostavno nije dovoljno precizan i mislim da će ubuduće služiti samo kao referentni ključ za jednako stezanje više komada istom silom, bez preciznosti u mjerenju - za razne poklopce i slično.
veći ključ je već bolji, ali sam ga naivno posudio liku za neki Volvo, i on ga je ostavio maksimalno zategnutog preko mjesec dana, tako da ni tu više nema priče o preciznosti. mislim da ću prijeći na Proxxon, jer je taj alat tu negdje, takođe poluprofi kvaliteta, ali su kilo ključevi rađeni drugim sistemom, sa kliznim podešavanjem. Bolji sistem ako ne misliš redovito  nositi ključ na podešavanje (a ne mislim), i traže manje pažnje.

Wisent je inače vrhunski alat za drvo.
google master