Autor Tema: WORKING.CLASS.KUSTOMS  (Posjeta: 57647 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #15 : Rujan 02, 2010, 22:46:27 pm »
 :icon_mrgreen:





google master



Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #16 : Rujan 03, 2010, 00:17:37 am »
da mislim sjebat, otišao bi na vožnju s Beeblom pa onda s Lolom na Velebit  :llllol:



Nemaš kaj sjebati jer se ja vozim kulturno, nikad više od 100 po makadamu  :llllol: j...i ga problem je stati 'ak ga navineš više  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #17 : Studeni 06, 2010, 21:08:14 pm »
da malo vratim temu...

još nisam ništa pipnuo na samom motoru  :icon_sad: trebao je otići kod frenda na preinaku auspuha i onda... dođe poplava i sjebe frendovu radionu  :icon_eek: taman ga planiram nazvat da dogovorimo u koliko sati sutra, i vidim ga na TV i katastrofu oko njega. e sad, koliko je loše bilo, vidi se po tome da je tek sad doveo kuću i radionu u red i završio zaostatke u poslu koje je voda prouzročila  :icon_confused:

 stol sam završio pa evo malo detalja:

dugo sam želio lift-stol i uvijek je nešto bilo važnije za platiti od kupnje ili izrade takvog stola. i onda mi došlo iz guzice u glavu: kaj će mi? takav stol je važan serviserima koji rade više motora u danu. a ako je stvar o preradi, ona je gore dugo, i za to se nije problem potruditi da ga se postavi i skine.








Dimenzije su 210x83x43 cm. Dužina je neki prosjek, širina je trebala biti manja, motor je malo daleko ako se sjedi kraj stola, ali računao sam da ću ga nekad sam stavljat na stol, pa da imam kamo spustiti noge. Visina je određena po iskustvima majjstora u poštanskoj radioni u Branimirovoj. Dobra visina za rad sa stolice i dobar kompromis za stajanje. Ni prenisko ni previsoko. Namjena dodatnog stolića je vidljiva sa slike, tu sam foru pobrao na internetu. Stolić mora biti odvojen, da ga se može maknuti ako smeta, može biti posebna podloga za alat. Ekipa na forumima radi po dva stolića, da imaju za svaku stranu, koje samo primaknu ili odmaknu po potrebi. To mi se činilo bez veze, ali kad je sve bilo gotovo, shvatio sam da ima smisla jer je ispalo dosta teško.
Od materijala sam iskoristio nešto starih fosni i gredica, gore je šperploča debljine 22 mm (hvala mg749 na prilogu  :icon_thumright:), trošak je ispao nešto brusnog papira i ovi šarafi za vezanje motora.
google master



Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #18 : Studeni 06, 2010, 22:22:44 pm »
  Lijepo si to složio, još malo prakse i u manufakturu namještaja se možeš upustiti  :icon_mrgreen:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #19 : Studeni 07, 2010, 00:03:32 am »
drek  :icon_mrgreen:

složio je stari. moje su specifikacije, materijal i fizikalija. njegovo je znanje, on je zaljubljenik u drvo

ali mogu ti uredit interijer ako trebaš  :icon_mrgreen:
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #20 : Studeni 07, 2010, 11:36:32 am »
Ovaj stol je sve šteta za garažu  :icon_thumright:
moje su specifikacije, materijal i fizikalija.
...pa nije to za hititi :icon_mrgreen:

Ak nejde sa drvom, probaj sa železom. Recimo složiš stol za ravnanje rame, pa ti ja dam jedan primjerak, ovak za probu...eto ti već prve besplatne mušterije :icon_mrgreen:

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #21 : Studeni 07, 2010, 13:35:54 pm »
Ovaj stol je sve šteta za garažu  :icon_thumright:...pa nije to za hititi :icon_mrgreen:

Ak nejde sa drvom, probaj sa železom. Recimo složiš stol za ravnanje rame, pa ti ja dam jedan primjerak, ovak za probu...eto ti već prve besplatne mušterije :icon_mrgreen:


  Sam da nebu s tvojom ramom ono: "prvi mačići se u vodu bacaju"   :icon_mrgreen:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #22 : Studeni 07, 2010, 17:29:26 pm »

  Sam da nebu s tvojom ramom ono: "prvi mačići se u vodu bacaju"   :icon_mrgreen:
...ak bu tak, bum zaronil. Ak ništ drugo, ovaj puta bude barem po mokrom  :icon_mrgreen:

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #23 : Studeni 07, 2010, 17:39:42 pm »
Cisto me draskas da kad ode ovaj Enfield, krenem od okvira za novu preradu Enfielda od nekih 1340 kubika.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #24 : Studeni 07, 2010, 18:49:11 pm »
Eto, Guzzi je otišao od kuće :glasses9:

Auspuh će dobiti samo preinaku, malo zbog novaca, malo zbog homologacijske oznake, a nisu ni toliko loši izgledom. Topovi se skraćuju i dobit će drugu poziciju. Do sada su se širili prema zadnjem kraju i lagano dizali prema gore. Sad idu niže, usporedo sa podlogom i usporedo sa uzdužnom osi motora. Katalizator ide van i umjesto njega bypass koji na Guzziu mora biti zbog ponašanja plinova, a na njemu i ostaje mjesto za lambda sondu. Ako je vjerovati onima koji su me savjetovali, zvuk nebi trebao biti glasniji, ali će biti puniji, ljepši za čuti. I do sad je bio dobar, za bukom nisam patio pa se nadam da ću dobiti dobar rezultat.

Ni ovo ne radim sam jer neznam variti, naročito inox. Još jedna stvar koja čini cijenu kod Guzzia - serijski ima inox ispuh, a ne kromirani lim. Istina da je malo ružno žut, ali kvaliteta je veća. Inače, firma Lafranconi koja radi te auspuhe, primarno radi za poljoprivredne i radne strojeve :icon_mrgreen:




ali i za Agustu






« Zadnja izmjena: Studeni 07, 2010, 19:08:03 pm James1100 »
google master



Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #25 : Prosinac 03, 2010, 09:50:16 am »
Dokle si stigao? Znatizeljan sam!  :hello:
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #26 : Prosinac 03, 2010, 22:21:24 pm »
ne daleko...   :icon_rolleyes:

počelo je zapinjati od samog početka, ali tješim se  da se to moralo kad-tad desiti, pa bolje da to odradim na samom početku  :icon_mrgreen:
iskrojen je bypas koji će ići na mjesto katalizatora. problemi su se desili malo sa tokarenjem pikse u koju će se ušarafiti lambda sonda i sa pripremom mjesta za piksu. plan je bio i prekrojiti ulazni konus topa, ali je majstor predložio da to ne diramo jer će sada plinovi dolaziti brže i topliji. Prije je sve to katalizator prigušivao, a sada postoji mogućnost da lakše izgori unutrašnjost topa. I sa time sam se složio. Tako da cijeli ispuh neće biti pomaknut prema naprijed koliko sam htio, ali "zaradili" smo 7 centimetara. Topovi će biti zarotirani za 90 stupnjeva, čak možda i malo više, tako da se ne šire prema zadnjem kraju i ići će usporedo i sa cestom. Sa svim se ovim borimo zato da nebi trebalo raditi prevelike preinake na okolnim dijelovima, čak su i neke sitnice na rami smetale. Danas smo se malo igrali položajima topova, dogovorili ugrubo kako bi to trebalo izgledati. Poslije ide "pikanje" dijelova na hrpu da vidimo kako će to ispasti, a ako bude dobro, završavamo s tim.
Sa tehničke strane sam na auspuhu dobio sve što sam htio: oslobođen je čep getribe i više neće trebati skidati ispuh zbog promjene ulja (grane i katalizator). Također je slobodna i zadnja osovina, prije je trebalo skidati topove da se može demontirati zadnji kotač. Položajem bi ispušni sistem trebao više ličiti na stare modele Guzzia, (Eldorado, Ambasador) i to mi se sviđa. Nažalost, nisam to danas stigao slikati. Malo nas muči skučenost prostora za takvu, promijenjenu poziciju topova, a olakšavajuća stvar je ta da je predviđena ugradnja kraćih amortizera tako da će zadnja osovina imati malo višu poziciju u odnosu na ramu.


Uglavnom, ovo se rasteglo, a za to vrijeme se zabavljam pripremama ostalih stvari, šmirglanjem, brušenjem i sl.
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #27 : Prosinac 03, 2010, 22:42:59 pm »
Vremenski mi je malo stiska sa svim ovim jer sam uspio nagovoriti Engleza koji proizvodi custom obruče felgi da mu pošaljem slike glavčina i samo osnovne parametre, a on je pristao naći sličnog Guzzia tamo i po njemu napraviti proračun za žbice i kutove rupa za njih na obručima. Na njegovoj stranici postoji cijela tablica koju treba ispuniti raznim mjerama da bi se naručile felge, ali kako ja želim custom kotače, to je nemoguće odraditi na taj način. Druga varijanta je poslati glavčine njemu, ali to mi je malo rizično jer bi bilo vrlo skupo iskustvo da se to kojim slučajem negdje izgubi, a i troškovi shipinga bi bili preveliki u oba pravca. + da ne objašnjavam kaj bi se sve na carini moglo izroditi, i tamo, i kod nas.
Osim toga, sastavljanje kotača je jeftinije u ZG kod majstora Palka koji mi je već radio i znam da je dobar, a pokazao se i spreman za suradnju kad sam ga zvao za savjete.

Inače, Englez, naravno, nije jedini koji proizvodi custom felge, ali ovdje se ne radi o Harleyu kod kojeg je ponuda ogromna, a drugo, moje su specifikacije pa ne postoji nešto od prije za taj Guzzi. Cijene su vrlo povoljne, barem one na net stranici, računam da će dva obruča i dva seta žbica sa shipingom koštati oko 350 funti.

ovo je link
http://www.central-wheel.co.uk/

preporuka za one koji žele nove kotače na starim engleskim motorima, ali se moje iskustvo u kontaktima s Englezima potvrđuje: na mail će svakako odgovoriti, ali ne baš odmah  :icon_mrgreen: treba imati par dana strpljenja, ali uslužni jesu.

idem na dimenzije starih HD-a. originalne su 110/90-18 i 140/80-17. Ja stavljam 130/90-16 i 140/90-16 (možda natrag i 150/80-16 ako bude mjesta). ili po onim drugim oznakama: MT90-16 i MU85-16. ako nekog zanima kako to izgleda, neka pogleda slike Sportstera48.
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #28 : Prosinac 03, 2010, 22:45:25 pm »
Za kotače mi je žurba jer ih trebam da mogu dalje krojiti izgled. Uskoro idem po nove gume, Shinko f230. Ako vremenski zapne s felgama, napravit ću šablone za gume od šperploče da to mogu namontirati na motor i raditi.
google master



Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #29 : Prosinac 04, 2010, 08:07:54 am »
Lijepo, polako i pedantno, a ne ko ja "grlom u jagode" sa Enfieldom i preradom. Ali zadovoljan sam , na kraju sam dobio njeznog monstruma. :)
Harley Davidson XL Sportster Superlow.