Autor Tema: WORKING.CLASS.KUSTOMS  (Posjeta: 57634 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #90 : Siječanj 06, 2011, 19:21:24 pm »
za alat koji fali trebaš samo tražiti, pa se možda i nađe, kaj se tiće izvlakača i radapcigera i jedno i drugo pomaže :glasses9:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #91 : Siječanj 06, 2011, 22:04:51 pm »
vrag vam izvlakače  :cussing:
 :icon_mrgreen:

ništa od toga
željezo u aluminiju je prokleta stvar, u prijevodu: oksidacija + zeleni Loctite = nema šanse dobiti ga van. probao sam grijati i još neke fore, ni makac. mislim da posao na silu može imati jedan rezultat, a to je lom. kako je vijak tvrđi, zna se kaj slijedi - novi dio. još i nije toliko problem cijena, ali daj nabavi to u normalnom roku. dio za Guzzia  :llllol: problem je u tome što su kotači sad prva stvar na top listi jer moraju biti na motoru da bi se dalje krojio izgled i mehanika

sad ide bušenje i čišćenje navoja. već sam to radio i nije veliki problem ako pogodiš centar, a to nije toliki problem jer sam već zabušio kod rastavljanja, iskoristio sam rupu za imbus kao vodilicu. ako se i malo fula, Helicoil će riješiti problem


fuck aluminij!
lakše je bilo na onim starim podrtinama od auta i rad na gusu, samo brener i operi  :icon_mrgreen:
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #92 : Siječanj 06, 2011, 22:35:45 pm »
raskopao kotače do kraja da mogu uzeti mjere i pripremiti za farbanje. i naravno...  :icon_eek:
felge su katastrofa  :icon_evil:



Ruote Borrani, ekskluzivni proizvođač čeličnih felgi, koji manje radi za motocikle, a poznatiji je po vrlo skupim, ekskluzivnim, žbičanim kotačima za skupe, sportske oldtimere tipa Ferrari i slično. ovo im stvarno nije reklama, 6 godina star motor, kotači ovako loši na mjestu za koje se ne može tvrditi da je krivo neodržavanje vlasnika.
Prednja felga je lošija jer su je majstori grijali zbog ravnanja, ali ipak ne toliko.

Za razliku od njih, manje poznati Domino, čak i među motoristima, napravio je vrhunsko kromiranje volana, sa mesingom kao podlogom. Malo sam isprobavao, i čak bi se mogle urediti i ogrebotine od pada koje su na njemu.

Ako ovako nastavim kako sam počeo, ovo će se pretvoriti u restauraciju, a ne preradu  :icon_mrgreen:
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #93 : Siječanj 06, 2011, 22:38:49 pm »
Uglavnom, ovo je objašnjenje zašto su custom motori toliko skupi. Svaki pojedinačni dio prođe majstoru kroz ruke i sve se odrađuje maksimalno kvalitetno, a sve to košta
google master



Offline enogrt

  • Komarac
  • *
  • Postova: 4
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • moja stranica
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #94 : Siječanj 07, 2011, 01:33:24 am »
AKo sam na tragu citajuci ovaj post sam se i registrirao na ovaj forum..
Jeste problem metal u aluminijumu..
Ako si sve probao a ja nisam promasio TEMU trebas pokusat i ovo: na ono malo sto je ostalo vijka
pokusaj navarit neku maticu ili tome slicno sto ces moci uhvatit gedorom ili kljucem ako si vec to probo onda zanemari OVO
sto pisem.. ja sam imao te situacije alu. metalni vijak i na kraju bi na ovaj nacin popustio vijak..Sretno..

Dopuna:: Na preciznoj stolnoj busilici prema vijku koje vec imas van sa promjerom svrdla manjim za 2mm probusi cijeli vijak do kraja..
         Krenes sa 2mm vijkom pa 4mm pa 6 i na kraju ces vijak izbacit sa zadnjom mjerom bez navoja u vidu opiljaka..
         Testirano 100% workaaaa.... :glasses9:
« Zadnja izmjena: Siječanj 07, 2011, 01:40:01 am enogrt »
www.studiogrt.vkl.ba / www.youtube/user/grtmareno
               nesto moje o meni

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #95 : Siječanj 07, 2011, 18:36:42 pm »
AKo sam na tragu citajuci ovaj post sam se i registrirao na ovaj forum..
Jeste problem metal u aluminijumu..
Ako si sve probao a ja nisam promasio TEMU trebas pokusat i ovo: na ono malo sto je ostalo vijka
pokusaj navarit neku maticu ili tome slicno sto ces moci uhvatit gedorom ili kljucem ako si vec to probo onda zanemari OVO
sto pisem.. ja sam imao te situacije alu. metalni vijak i na kraju bi na ovaj nacin popustio vijak..Sretno..

Dopuna:: Na preciznoj stolnoj busilici prema vijku koje vec imas van sa promjerom svrdla manjim za 2mm probusi cijeli vijak do kraja..
         Krenes sa 2mm vijkom pa 4mm pa 6 i na kraju ces vijak izbacit sa zadnjom mjerom bez navoja u vidu opiljaka..
         Testirano 100% workaaaa.... :glasses9:

od varenja ništa, aluminij je preblizu

ova druga varijanta - radio  tako više puta i najsigurnija je, čak i na ruku. inače, za varenje sam totalna banana, ali bušenje, brušenje i slično, mi jako dobro ide. nikad problema iako nemam stalak za bušilicu.
tj, imam stalak, ali nemam bušilicu za njega  :icon_mrgreen:
dovoljno izbušiti i onda samo počistiti navoj nareznim svrdlom. 1 ili 2 mm, ovisi o procjeni situacije, koliko si dobro pogodio centar. ako nije previše oksidiralo, neki put ni ne treba nareznica, komadi vijka ispadaju sami
google master



Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #96 : Siječanj 07, 2011, 20:21:12 pm »
sutra ti dođem u inspekciju,  :glasses9:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #97 : Siječanj 07, 2011, 20:53:50 pm »
sutra ti dođem u inspekciju,  :glasses9:

  Oteo si mi riječi s tipkovnice  :icon_mrgreen:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #98 : Siječanj 07, 2011, 22:43:16 pm »
ako pijete vino, kad hoćete
ako je piva, malo kasnije da stignem u dućan... bila neka ekipa  :icon_mrgreen:
 :icon_thumright:
google master



Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #99 : Siječanj 08, 2011, 09:22:38 am »
ako pijete vino, kad hoćete
ako je piva, malo kasnije da stignem u dućan... bila neka ekipa  :icon_mrgreen:
 :icon_thumright:

Brzi, u koji cajt mu idemo smetati? :icon_pidu:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #100 : Siječanj 08, 2011, 16:07:12 pm »
Brzi, u koji cajt mu idemo smetati? :icon_pidu:

  Kasniš, ja to već obavio  :icon_mrgreen: još malo pa idem šljakat  :crybaby2:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #101 : Siječanj 15, 2011, 00:18:06 am »
Felge su malo stavljene na čekanje, dok riješim neke troškove nevezane uz motor. Radim preradu motora, a žena kuhinje (koja btw, izgleda još lošije od Guzzia   :icon_confused:). Znači, prvo malerski i stolarski poslovi, pa natrag na mehaniku  :icon_mrgreen:

Dok traje čekanje, bavim se sitnicama, istražujem kaj još treba urediti dok je motor rastavljen (previše toga  :crybaby2:) i detaljima oko izgleda. Zadnjih dana je ergonomija na dnevnom redu. Malo sam iskušavao položaj sjedenja i volan me još uvijek malo "vuče" naprijed. Pošto je to kod Guzzia jednostavno riješiti, jer risere drži po jedan obićni M10 vijak, odmah sam isprobao izmjene. Duži vijci i u prazan prostor komadi cijevi (za to su poslužile noge od jednog stolca koji je do nedavno bio u kuhinji  :icon_mrgreen: Volan sam digao 9 cm, položaj leđa mi je dosta ugodniji, a i izgled je više u stilu. I pojavila se još jedna dobra vijest u svemu tome - nogare neće biti potrebno pomicati naprijed koliko sam mislio što mi bitno olakšava posao oko konstruiranja i izgled će opet biti bolji jer će se sve skupa bolje uklopiti u liniju. Nogari  svejedno moraju ići više u širinu, skoro kao i da sam ih selio skroz naprijed, jer mislim zadržati mjenjač-klackalicu. Na to sam se navikao i neda mi se više mijenjati brzine prstima.

Zbog podizanja volana, kontrolne lampice se potpuno gube iz vidokruga tako da to mora na drugu poziciju. Odmah sam skinuo cijeli sklop kontrola/kilometar sat da snimim izgled. Sad mi je lampa malo previše istaknuta naprijed. Kako je iza nje oslobođen prostor, planiram je pomaknuti preinakom originalnog nosača ako bude moguće. Kod ovog Guzzia je nosač poseban lijevani komad koji nema veze s vilicama nego je napravljen kao spoj između mostova. Htio bih ga zadržati jer bi cijevi vilica ostale prazne što opet daje na izgledu.


btw, druga slika je prvi pokušaj fotografije mom klincu, što je za zadane uvjete (nedostatak svjetla i prostora, slikanje mobitelom) ispalo iznad očekivanja  :icon_super: U svakom slučaju, odmah se vidi da za to nije toliki trupac kao tata  :icon_mrgreen: Naravno da je odmah naručio svoj foto-aparat za slijedeći rođendan  :icon_mrgreen:
Na toj slici se i vidi koliko trebam pomaknuti nogare. Sredina stopala mi je na papučici mjenjača. Iduća faza je ponovo na motor, novine pred sebe, i odraditi barem pola sata. Jedino je vremenskim periodom moguće odrediti ergonomiju ili udobnost motora.
 Sic sam isprobao tako da sam odgledao film na TV  :icon_mrgreen:

 




google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #102 : Siječanj 15, 2011, 00:28:09 am »
Pozicija fotografa  :icon_mrgreen:



google master



Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #103 : Siječanj 15, 2011, 23:22:59 pm »
  Malome definitivno moraš kupit bolji fotić - fidi se da ima talenta !

  Jel ti misliš nešta "konkretno" napravit, jer ovaj sistem s nogama od stolca i duljim vijcima sumnjam da bi zadržalo volan tam di treba bit na našim lijepim cestama  :icon_mrgreen:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #104 : Siječanj 16, 2011, 00:54:23 am »
S klincem priča ide ovako: ide mu matematika, ova sad, u prvom osnovne. Idu mu i jezici, tj. primijetio sam da je zainteresiran. Voli i crtanje, onako, kad je doma, i ima vremena. U školi se povela priča o nekim dopunskim i naprednim, dodatnim nastavama, i ja sam, kao i svaki ponosan otac, razmišljao o matematici. Na spomen toga učiteljici, komentar je bio: bolje likovni... Kako je fotografija bliska toj tematici, ovo mi je usput palo na pamet, onako u podrumu. Ionako mi slika samog mene nije bitna, bitan mi je osjećaj na komandama da bih radio motor, htio sam sliku samo kao opis za forum. I povezao jedno s drugim, tek toliko, za probu. Ispalo je dobro, za sad. Nemam namjeru raditi vunderkinda od svojeg djeteta. Želim normalno, obično, veselo dijete, a ako ima kakav talent, tome jednostavno treba dati da dođe do izražaja. Ako ova proba ne uspije,  nije važno, aparat nije loše imati u kući, a za talent ćemo tražiti dalje. Ja sam imao tu sreću u životu da sam živio od posla koji volim, i jedino to želim svojem klincu. Sve ostale odluke su na njemu, jednom, kada dođe vrijeme.

Toliko, malo sam se raznježio  :icon_mrgreen:
aparat će naravno dobiti  :icon_smile:
doduše, već je tražio i mobitel i laptop  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
« Zadnja izmjena: Siječanj 16, 2011, 01:47:22 am James1100 »
google master