Autor Tema: WORKING.CLASS.KUSTOMS  (Posjeta: 57635 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #195 : Travanj 21, 2012, 14:32:46 pm »
ostaju takvi kakvi jesu, bez poliranja, to je bobber, ne smije biti previše sjaja

inače su od inoxa tvornički, treba samo urediti izlazne otvore jer su malo progorili. kasnije ćemo samo  navariti samo šajbice da to saniramo. topove ću malo počistiti da nisu prljavi, grane ostaju žute, onako kako inox dobije boju od zagrijavanja
google master



Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #196 : Travanj 21, 2012, 14:49:54 pm »

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #197 : Travanj 21, 2012, 16:53:44 pm »
to mi je bilo privlačno dok nisam vidio uživo. sad mi se nekako ne dopada

naročito kad malo ostari i drži u sebi osušenu prljavštinu koju pobere s ceste  :dontknow:
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #198 : Travanj 21, 2012, 20:13:08 pm »
Prije sam već uredio navoj koji sam zeznuo na zadnjoj felgi,  helicoilom kojim sam se hvalio da sam kupio  :icon_smile:



prvo se rupa proširuje svrdlom iz kompleta i time čisti stari navoj








Onda se narezuje navoj, opet svrdlom iz kompleta. Prvi je problem bio što rupa nije "prolazna", nego ima dno, tako da svrdlo nije odradilo navoj do kraja. Prvo umetanje opruge je bilo pušiona zbog grubog  navoja, ali je ta opruga pripremila teren, tj. navoj za drugu.



« Zadnja izmjena: Travanj 21, 2012, 20:23:49 pm James1100 »
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #199 : Travanj 21, 2012, 20:22:44 pm »
Opruga se ubacuje alatom zarezanim na vrhu i tu je bio slijedeći problem koji je uzeo dosta vremena: na kraju posla treba odlomiti savijeni dio opruge. Sami alat nije kaljen i materijal je premekan za leguru od koje je uložak napravljen, tako da se opruga usjekla u alat. Pukao je vrh opruge i vrh alata, tako da sam ostatke dosta dugo vadio van. Rupa je 6 mm pa je bilo malo mjesta, ali se zato pokazao koristan jeftini alat koji nije dobar za  finu upotrebu, ali je koristan za obradu - nije ga šteta








Posao sam odradio, na alatu ću kasnije napraviti novi zarez i zakaliti vrhove na svim takvima iz seta
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #200 : Travanj 21, 2012, 20:33:49 pm »
Faking 6 šarafa koji su me dva mjeseca čekali u Pordenoneu, a nisam imao vremena otići  :icon_scratch:



disk je sada gore i felga spremna za montiranje guma. Pirellievke su doma, u ponedjeljak je sve skupa kod vulkanizera, kotači na motoru slijedeći vikend i onda ide krojenje



google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #201 : Travanj 28, 2012, 01:07:18 am »
sretan ko prase  :icon_mrgreen:



google master



Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #202 : Travanj 28, 2012, 12:58:06 pm »
znaci sad su prednja i zadnja 16"?

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #203 : Travanj 28, 2012, 13:44:29 pm »
da. izbor guma je puno bolji jer je za HD dobra ponuda, bez obzira na generaciju motora

a izgled?

 :icon_eek:
 :icon_super: :icon_super: :icon_super:

na motoru su, slike sutra. tek sam počeo kombinirati zadnji blatobran, sutra to iskrojim do kraja i montiram
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #204 : Travanj 29, 2012, 20:45:59 pm »
počelo je veselo  :icon_super:



google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #205 : Travanj 29, 2012, 20:48:09 pm »
pa na posao









google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #206 : Travanj 29, 2012, 20:49:05 pm »
najljepša faza



google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #207 : Travanj 29, 2012, 20:52:27 pm »
i onda pripasivanje blatobrana. kotač u gornji položaj, tj. onaj maksimalno stisnute opruge - "bump" položaj. pa preko gume šlauf za vodu promjera 18 mm. time određujem koliko najviše mogu spustiti blatobran prema gumi





google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #208 : Travanj 29, 2012, 20:56:40 pm »
nažalost, zijevanje blatobrana nije moguće više smanjiti jer sam odlučio zadržati klasični ovjes. motor mislim voziti, a ne imati za šminku, pa mi je stalo do držanja ceste i udobnosti. idu gore 2 cm kraći amortizeri sa toliko kraćim i hodom, tako da gornja točka kotača ostaje jednaka. stop lampu sam pomaknu natrag i time ostaje mjesta za eventualnu ugradnju suvozačkog sjedala





google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #209 : Travanj 29, 2012, 21:01:56 pm »
slike nisu bog zna kaj, jer imam jeftini aparat koji se ne može odlučiti koji mod mu više odgovara. slikano je bez blica, na jedinoj pozici gdje sam mogao postaviti štender iz koje ću loviti cijeli motor. malo mi fali mjesta  :glasses9:

ipak moram napomenuti da fotke ne daju realnu sliku i da je uživo izgled motora bolji. i na dizalici je pa je ovo položaj maksimalno razvučenog ovjesa. sad slijedi razvaljivanje i uređenje svega na motoru, ali to od idućeg vikenda...





google master