Autor Tema: WORKING.CLASS.KUSTOMS  (Posjeta: 57711 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #165 : Prosinac 03, 2011, 15:50:18 pm »
lijepo je vidjeti sve novo i u željenoj kombinaciji boja....
ali onda slijedi i problematična strana: i prije su mi se javili da imaju problema sa zadnjim kotačem zbog velikog promjera zadnje glavčine na koju ide kardan. tada sam im napisao da to riješe kako misle da je najbolje jer su oni stručnjaci, a ne ja. prvo što mi nije simpatično, da su stavili manji promjer žbica, 3,5 mm kao na prednjem kotaču, a ne originalnih 4 mm. dobro, sad je stavljen manji obruč i sve je kompaktnije pa tu i nebi trebalo biti nekih problema. na tako malim dimenzijama praktički i nema vibracija, po opisu jednog majstora: to je jako kao felga od auta. drugo: nisu mogli uglazbiti sa rasporedom rupa pa su ih morali savijati i to je ono o "nestandardnim" žbicama koje mi je Englez spominjao



to me nebi toliko nerviralo da pri tome nisu malo oštetili glavčinu



Mislim, nije sad neka katastrofa, ali kad čovjek uloži truda, šteta je da se mora pomiriti sa ovakvim sitnicama...
Razmišljao sam koliko je promijenjena čvrstoća svega ovoga, ali to ne mogu znati, jer bih sad morao upisati strojarski fax, a razlike u brojkama ipak ne mogu dočarati situaciju uzimajući u obzir nečiji stil vožnje i podloge po kojima se kreće. ionako motor više nije predviđen za suvozača, osim u rijetkim  prilikama. ako mi i dalje sve bude sumnjivo, smanjit ću moguće vibracije. kako namjeravam promijeniti i amortizere koji imaju bolju podesivost na tvrdoći opruge, ostaje i smanjenje pritiska u gumama. Guzzi se inače pumpa na 2,8 bara pa i tu ima lufta. felga ide na stručnu analizu kod majstora Palka u Gajnice, i kad on da amen, sklapanje i kupovina guma. Namjera je bila ugradnja Shinko guma zbog cijene, ali počeo sam se predomišljati. Kad sve radiš od nule i pošteno, neka onda i vjerojatno najbitnija stavka na motoru bude kako treba. Izbor pada na Pirelli, cijenom su OK, a po  karakteristima su vrlo hvaljene. To povećava trošak guma za dvostruko i time završavam najskuplji dio  posla oko motora - ukupan trošak na kotače kod ovog posla će na kraju biti oko 1000 € ili nešto sitno manje, ali nema veze. kasnije će sve biti lakše. nisam ni toliko razočaran s ovim stvarima koje sam naveo - problema ili dilema jednostavno mora biti :icon_mrgreen: veći je gušt na kraju
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #166 : Prosinac 04, 2011, 19:41:55 pm »
Update: majstor Palko je pregledao i sve je OK, drugi tjedan sastavljam i krećemo u potragu za gumama  :icon_super:
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #167 : Prosinac 04, 2011, 20:59:20 pm »
Bez obzira na ova neka sitna ostecenja, zbilja ok izgleda. Ček, i koje budu na kraju dimenzije guma?

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #168 : Prosinac 04, 2011, 22:55:53 pm »
Naprijed 130/90-16 (MT90-16). Iza 140/90-16 ili 150/80-16 (MU90-16, MU85-16), nisam još definitivno odlučio. Sa estetske strane, htio sam dvije gume sam visokim profilom, debele, jer mi je to dobar retro, a sa praktične je taj da je to Harleyeva dimenzija, i sa nekadašnjih modela, ai danas (na pr. Sportster 48), a kako Harleya uvijek prati dobra ponuda bez obzira na model, mislim da više nikad nebi trebao imati problema sa izborom i ponudom guma. Guzzi je sa svojim originlnim dimenzijama, 18/17 cola tu bio dosta problematičan. Jedino je Metzeler imao u ponudi dobre gume za prosječnu cijenu pa sam bio ovisan o stanju lagera u Dugoj Resi. Ovaj zadnji Dunlop Arowmax mi se nije pokazao dobar. U ovim novim dimezijama svi proizvođači imaju solidnu ponudu.
Inače, jaka su mi fora one starinske gume(balonke)  kao što je Firestone i koje imaju one stare mjere, samo širinu i promjer, na pr. 5,00-16, ali ih je u Europi dosta teže nabaviti i jako su skupe. Našao sam ih u Danskoj po 250 € po komadu što je previše. Cijena u USA im je cca 160 $ po komadu. A mislim da su ipak previše tehnološki zaostale za motor koji ide skoro 200 i koji će imati i popravljen ovjes. A dodatna je komplikacija kad dimenzije uneseš u prometnu dozvolu. Zato ću probat nabaviti gume koje imaju retro šaru. Dopada mi se Dunlop K527, ali to je model za pogon, a nisam našao koja ide na prednji kraj uz nju, a i nemam informacija kakve su. Pretpostavljam dobre, barem po brzinskom indeksu V (do 240 kmh)



za sada je Pirelli favorit, izgleda dobro, a hvaljene su od kupaca za ponašanje u vožnji

.

Vidjet ću što će Slovenci ponuditi. Do sad nisam tamo kupovao, ali troškovi su sada počeli rasti, a oni imaju stvarno povoljne cijene, dobio sam volju od kad je granica za carinjenje 1000 kn, a ja živim 15 km od Furlana. Dodatni razlog što prije nisam išao tamo je taj što ni oni nisu imali ponudu za Guzzieve original dimenzije.
google master



Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #169 : Prosinac 05, 2011, 21:18:28 pm »
  Samo da napomenem da felge uživo izgledaju stvarno dobro  :icon_super:
  Nekako mi se čini da ti gume budu prilično visoke, pogotovo zadnja  :icon_scratch: ne misliš li da bi zbog toga motor mogao "mijesiti" po zavojima?
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #170 : Prosinac 05, 2011, 22:21:18 pm »
Ubiti će te neki hogovac iz zavisti  :glasses9:
BMW = bauer motor werke

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #171 : Prosinac 05, 2011, 22:31:34 pm »
   :llllol: :llllol: :llllol: :llllol:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #172 : Prosinac 08, 2011, 22:08:56 pm »
  Samo da napomenem da felge uživo izgledaju stvarno dobro  :icon_super:
  Nekako mi se čini da ti gume budu prilično visoke, pogotovo zadnja  :icon_scratch: ne misliš li da bi zbog toga motor mogao "mijesiti" po zavojima?

do sad je bio pretvrd za moju težinu, nije mijesio nego je poskakivao ko munjena kobila. kad sam to preživio 6 sezona, i ovo ću  :icon_mrgreen:

nije mi toliko važno ako će mijesiti, ionako se sve sporije vozim, ali će biti udobniji. naći ću si omjer kod pumpanja. mislim da će više privikavanja trebati na prednji kraj, tu je dosta veća promjena.
google master



Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #173 : Prosinac 14, 2011, 17:41:34 pm »
bum došel u inspekciju kad ih montiraš, bude za sezonu 2012 gotovo? -  :hello:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #174 : Prosinac 16, 2011, 21:05:14 pm »
bum došel u inspekciju kad ih montiraš, bude za sezonu 2012 gotovo? -  :hello:

mora biti gotovo, možda ne za početak sezone, ali do ljeta mora biti. u planu su neki radovi u podrumu pa ga moram maknut  :icon_mrgreen:

montaža bude čim skupim za gume, ne mogu raditi izgled ako nisu kotači gore. poslije opet raskapanje
google master



Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #175 : Prosinac 19, 2011, 09:04:48 am »
OK, sve svojim tijekom  :icon_scratch:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #176 : Veljača 11, 2012, 21:43:36 pm »
da malo dignem temu, slabo je prometa na forumu  :icon_mrgreen:

radim nešto na sitno, pa evo malo izvještaja:
ako se netko sjeća blatobrana s početka teme, prednjeg, ništa od toga  :icon_confused: lijepo sam ja to zamislio, mini blatobran od Nevade, radius odgovara potpuno, sve divno i krasno, lijepo sam ga uredio, ali kad je trebalo montirati, pokazao se detalj na koji nisam mislio, poprečni radius. kod novijih Guzzia, blatobran se montira na treći most/pojačanje vilice. razlika u gumama modela Stone i Nevada je samo 10 mm, ali je velika razlika u širini vilica. kako god da probam montirati, to bi bilo previše vidljivo



inače, farbao sam ga bumper sprejem koji ide na plastiku direktno, bez podloge i moguće je birati granulaciju, jako dobra fora i moja preporuka. rezultat je vidljiv na slici

sad sam u potrazi za blatobranom sa modela Aluminium/Titanium kojeg nema na cijelom Ebay-u ni kod trgovca rabljenim dijelovima u GB kod kojeg sam već kupovao. ako ne nađem, morat ću skočiti kod MG749 i njemu skinuti s Bellagia  :icon_mrgreen:

« Zadnja izmjena: Veljača 11, 2012, 21:50:41 pm James1100 »
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #177 : Veljača 11, 2012, 21:58:34 pm »
kotači su još uvijek u toku  :glasses9:
prvo sam vidio da mi je Englez izgubio jednu podložnu pločicu, narezana i dimenzijama manja od standarda. nije mi se dalo odmah razmišljati o nabavi, i onda mi se dogodi da sam prevozio neke rabljene strojeve i rasipala se kutija sa vijcima. kad ono, baš takvih pločica je bilo unutra  :icon_mrgreen:



google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #178 : Veljača 11, 2012, 22:10:20 pm »
sastavim kotače, pa vidim da u jedan nisam ubacio piksu/distancu između lagera  :BangHead:  a ništa, raskopaj pa ponovo složi.

upozorenje!
nije vam dovoljan dobar kilo ključ, treba na njemu i podesiti silu  :icon_mrgreen:, tj. svaki put ponovo iz početka pogledati. ja sam jednostavno zaboravio i stegnuo jedan M6 previše jer su prije bili neki M8 u proceduri. ode navoj...  :glasses9:

dobar alibi za kupovinu alata pa mala obavijest jer je to i jedna od namjena ove teme, u dolasku je Helicoil, set za 5 standardnih dimenzija, cijena + poštarina je oko 500 kn.



za usporedbu, to je petina od cijene po kojoj se može kupiti u Zagrebu. Odnos za set jedne dimenzije, dobio sam set za pet dimenzija. ako nekom bude trebala pomoć oko navoja, znate gdje ima  :icon_super:

Sad čekam taj alat, vijke za zadnji disk (pisao sam o tome kako sam morao bušiti) i gume. izabrao sam Pirelli MT66 Route, ima slika ovdje. Set dvije gume, dvije zračnice sa ventilima pod pravim kutem i dva pojasa koji idu preko žbica, malo preko 2000 kuna, kod Motobox-a u Splitu
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #179 : Veljača 11, 2012, 22:20:19 pm »
bilo je još malo problema sa plastikom na glavčinama - disk nije htio sjesti na svoje mjesto.



brušenje boje nije dolazilo u obzir jer je taj dio vidljiv izvana, nego sam malo pobrusio disk




sad su manje felge, pa se još više ističe veliki Brembo Oro  :icon_eek:





google master