Autor Tema: WORKING.CLASS.KUSTOMS  (Posjeta: 57620 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #150 : Rujan 14, 2011, 22:15:37 pm »
  Lijepo si uredio glavčine - bolje nego iz tvornice. Ako ove fotke dojdu do Guzzija bojim se da bu ti odma nudili posao kod njih!

  Jedino se bojim da bi mogao imati problema s "odbacivanjem stranog tijela" kad sve bualijansku pilu staviti Japanske dijelove !!!   :icon_mrgreen:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #151 : Rujan 15, 2011, 00:13:30 am »
da, moglo bi biti  :icon_scratch:

originalno je ugrađen Denso automat žmigavaca i s tim imam  već duže vrijeme problema. žmigavci rade, ali mi vrlo rijetko daje indikaciju na kontrolnoj tabli.

btw, to je jedini japanski dio na motoru  :icon_mrgreen:
google master



Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #152 : Rujan 15, 2011, 11:44:27 am »
držim fige i jedva čekam da se projekt završi.  :icon_super: Kaj to ti je u avataru novi kamijonić kaj furaš?  :hello:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #153 : Rujan 15, 2011, 12:11:36 pm »
je, renolček  :icon_mrgreen:
google master



Offline gusgus

  • Vizir
  • **
  • Postova: 333
  • Karma: 16
  • Vespa-pa-pa-pa
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #154 : Rujan 18, 2011, 09:52:18 am »
bravo james  :icon_super:
mogao si se poslužiti i sa super crack sprejem za pothlađivanje ali i škrinja odradi  :icon_thumright:

Offline Mayco

  • Komarac
  • *
  • Postova: 28
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR7 / HD sportster 1200 custom
    • Mayco Color Art - airbrush studio
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #155 : Listopad 16, 2011, 19:10:46 pm »
Super posao, pila će biti mrak, duže vrijeme pratim temu pa rekoh da napišem i ja nešto  :icon_mrgreen:... Inače CO2 aparat ( ne za varanje nego vatrogasni ) može super odraditi duboko hlađenje ako treba nešto takvo hitno uglaviti  tj. ako se nema vremena da stoji cijeli dan u zamrzivaču.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #156 : Studeni 19, 2011, 16:20:21 pm »
Da malo dignem temu...

Prošli tjedan su se konačno javili englezi da su moji kotači gotovi. Kako sam od nedavno opet vozač u međunarodnoj špediciji i nisam doma, tek sam im danas platio i sad s nestrpljenjem čekam isporuku da vidim kako je to ispalo. Cijela priča je trajala dva mjeseca jer su se pojavili neki problemi sa zadnjom glavčinom: naime, Guzzi ima ugrađene ravne žbice kojima nije moguće prilagoditi položaj ako to bude potrebno. A kako je stražnja glavčina zbog kardana prilično velikog promjera, tako prelazak na manje obruče stvara probleme. Jeremy koji mi je radio kotače, kaže da je stvar riješio sa "nestandardnim" žbicama, i sad jedva čekam da vidim kako to izgleda. moj odgovor mu je bio jednostavan: ti si majstor i napravi kako misliš da je najbolje. Da spomenem još jednom, to sa kotačima je prilično velika nauka ako se rade izmjene, bez obzira koliko to na netu jednostavno izgleda, i bolje se s time ne petljati ako čovjek stvarno nije upućen u materiju. Potpuno druga stvar je servisiranje kotača, ako se upotrebljavaju sve originalne dimenzije, to sam radio, nije jednostavno, ali može se. ovo sa custom spikom je potpuno druga stvar: nakon informativnog posjeta serviseru u ZG, vidio sam da sam skoro napravio ne jednu, već nekoliko kardinalnih grešaka. Nadam se samo da je Jeremy ubacio par žbica rezerve kako sam tražio... Slike kad roba dođe, sad samo treba dočekati  :icon_mrgreen: Hvala Merli na pomoći kod plaćanja, nisam bio toliko uigran sa Paypal procedurom. čovjek je doktor za zube i trošenje novaca  :icon_mrgreen: Cijena za dva nova obruča i njihovu plastifikaciju, dva seta žbica i rad na sastavljanju je 440 funti. Povoljno, ako se stavi usporedba da jedan novi originalni obruč za Guzzi (čelični) košta 200 €. I to onaj jeftiniji, sa klasičnim položajem žbica, a ne obodno kao na California Classic ili BMW GS.

U međuvremenu sam odradio neke sitnice, ništa vidljivo, ali tražilo je vremena. O tome kasnije... Sad ide nabava federa za sic, kad dođu kotači, još samo to fali da mogu formirati izgled, a onda opet raskapanje.
google master



Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #157 : Studeni 19, 2011, 23:25:19 pm »
 Ajde super da je i to krenulo!  :icon_super:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #158 : Studeni 20, 2011, 00:17:01 am »
Napisao sam da fuzići idu naprijed zbog boljeg položaja nogu pa sam se time igrao u međuvremenu i to se pretvorilo u malu trakavicu  :icon_mrgreen: Originalni su bili postavljeni na pločama debelim 8 mm koje su kratke. Kako je kod mene veća dužina, a i da mi je lakše nabaviti materijal, kupio sam flah 10 mm, obično željezo, koje će sasvim zadovoljiti kvalitetom uz zaštitu od hrđe - plastificiranjem. Uz funkciju nosača, druga je funkcija zaštite od pada. Uz zaštitne potkove koje se kod Guzzia stavljaju na glave cilindara, ovi će nosači biti najistaknutije točke na bokovima. Sve divno i krasno, ali tako debeli materijal nije lako obrađivati s hobi opremom...
prva je ideja bila zarezivanje, savijanje i onda kvalitetno popunjavanje kanala elektro varom. Dva komada flaha sam ofrlje zavario, toliko da su jednaki kod savijanja






Do tuda je išlo dobro, ali onda problem, nemam boce za autogeno, a nisam imao strpljenja. zarezao sam dublje, zagrijao običnim brenerom na plin, savio i naravno da je materijal pukao jer nije dovoljno elastičan  :icon_rolleyes:

google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #159 : Studeni 20, 2011, 00:44:25 am »
Naravno da sam  :cussing: i onda prelazak na obradu "po domaće". Uzmeš mjeru, flah pod ruku i kod lokalnog auspuh-majstora. škripac, plin kisik, neki precizni čekić, nikako ispod kilu i ... opleti  :icon_mrgreen: Nije toliko  precizno kao onaj prvi pokušaj, ali je brže, jednostavnije, a nije loše za materijal. Bitno je pustiti da se prirodno ohladi, tako zadržava svojstva. Kasnije malo obrade i trenutno su u fazi sa zadnje slike







google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #160 : Studeni 20, 2011, 01:11:14 am »
uzeo sam neke dijelove sa bivših nosača. ostaju neke sitne dorade i onda sve ide s ostalim dijelovima u kutiju s oznakom "za farbanje - mat"







Fuzići su sad pomaknuti naprijed 17 cm, srednji je položaj, nije chopperski naprijed, i išli su u širinu 6 cm. Malo više od planiranog, ali tako je ispalo zbog drukčijeg načina izrade, ali je 1 cm manje od širine volana. Cilindri ne smetaju za noge, a položaj kukova i koljena mi je sad u pravom kutu i bit će lakše dugo sjedenje. Iako je lupanje čekićem neprecizan posao, uspjeli smo da je razlika u kutevima samo 1 mm što ću riješiti sa malo brušenja na dosjedima za šarafe.

Spomenuo sam da mislim malo smanjiti širinu na sredini rame tako da sic na federima izgleda dobro. Lijevu stranu sam riješio drukčijim položajem centraline. Za desnu stranu, ideja je bila promijeniti položaj kočionog cilindra, ali od toga sam odustao. Nijemci rade takve stvari, da montiraju kočioni cilindar na mjenjač, ali to mi se ne dopada. Nemam povjerenja u tanje nosače zbog slučaja naglog kočenja kad pritisneš punom snagom po papučici, a drugo je što bi sve bilo smješteno preblizu auspuhu. Da se nebi desili problemi s pregrijavanjem i Aprilia bolest  :icon_mrgreen: kad ti treba, kočnica ne radi. Na sreću, posuda za ulje nije montirana direktno na cilindar nego je spojena crijevom. Najjednostavnija rješenja su uvijek najbolja: premjestit ću posudu u suzio sam tu stranu otprilike koliko i lijevu - cca 5 cm. Neznam još točno, vidjet ću kad bude probno montiranje



google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #161 : Studeni 20, 2011, 01:33:00 am »
Radio sam nešto i na struji. Namjera je da sve elektro komande budu samo sa lijeve strane volana i za to je kupljen sklop od Enfielda (svjetla, truba, žmigavci). kućište sam obradio davno prije i ono isto sad čeka farbanje, ali radilo se na shemi. Prelaz je sa dva Guzzieva sklopa i ukupno 15 žica na Enfieldov koji ima 12 žica samo za navedene stvari. Kad bude gotovo, kod mene će biti 11 žica i zadržat ću sve funkcije. nemam slika jer će to biti sastavljeno nakon farbanja, a i još moram skočiti po malo repromaterijala. Uspio sam posložiti stvari, dva dana sam proveo ovako  :icon_mrgreen:





Inače, u dolasku su neke sitnice sa Ebay-a. Između ostalog, opet sam kupio gumene ručke za volan. Već četvrti par. Prve su bile još prije početka radova i te su završile kod Gusa na Enfieldu jer meni nije pasala debljina. Druge su premale ukupnim dimenzijama, pa ako netko treba za moped, imam  :icon_mrgreen: treće nisu zadovoljavale kvalitetom, ali to se na slikama ne vidi kad kupuješ. S ovim zadnjima sam konačno zadovoljan  :icon_mrgreen: kaj je najgluplje, radi se o najobičnijim gumenim gripovima  :icon_rolleyes:
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #162 : Studeni 20, 2011, 01:52:13 am »
bez sranja ne ide...  :glasses9:

krenuo sam u demontažu nekih stvari koje sada nisu bitne, tek toliko da uštedim vrijeme kasnije. između ostalog i ubrizgavanje, jer je to dosta pipljav posao zbog malo prostora. cijeli sklop je na zajedničkom nosaču, sajla gasa dolazi na sredinu, i ona preko poluga pokreće dvije plastične šipke, na svaku stranu po jedna. i ranije sam primijetio da mi motor malo nepravilno radi, a sada vidim da je jedna malo savijena, što znači da na leru nisu jednako otvoreni leptiri gasa. faking štednja i plastika: čim sam je pipnuo, pukla je  :cussing: sreća da se to desilo sada, a ne negdje u vožnji. sad je motor rastavljen pa će to biti puno lakše riješiti, kasnije bi imao hrpu dijelova za skidanje da dođem do toga. naravno da ću te šipke sada raditi sam od nekog konkretnijeg materijala, ova plastična sranja više ne ugrađujem



google master



Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #163 : Studeni 22, 2011, 09:09:03 am »
plastiku zamjeni aluminijem. Narano ako nije prekomplicirano za izraditi. Ili karbonomili teflonom što je skuplje ali vječno kao i aluminij
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: WORKING.CLASS.KUSTOMS
« Odgovori #164 : Prosinac 03, 2011, 15:17:53 pm »
prije desetak dana su stigli kotači iz Engleske. kako sam imao nekih drugih problema, tek sam ih danas donio kući. nestrpljenje je bilo veliko  :icon_mrgreen:







google master