Autor Tema: Roehr predstavio električne motocikle  (Posjeta: 4403 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Roehr predstavio električne motocikle
« : Srpanj 21, 2010, 18:02:55 pm »
Osnivač firme Roehr je Walter Roehrich. To se zbilo 1995 godine i prvi projekat je bio napraviti sportski motocikl  za cestu koji bi imao karakteristike tadašnjih MotoGP monstruma (da podsjetim, tada su vladale dvotaktne mašine zapremine 500 ccm). Prvi motocikl je prikazan 2000 godine. Roehr RV 500 je imao za pogon dvotaktnu mašinu od 500 ccm koncepcije V2. Zapravo to je jednocilindrična mašina iz kros motora Yamaha YZ 250, ustvari dvije spojene ove mašine. Rezultat je 115 KS koje je zaduženu da pokreće 143 kg koliko teži čitav motocikl. Ovaj motocikl se pravo u limitiranom broju primjerka. Sledeći motocikl se pojavio 2004 godine i imao je oznaku RV 1000. Ovog puta je za pogon zadužen četvorotaktni V2 motor sa uglom između cilindara od 60 stepeni i radne zapremine od 963 ccm. Ta mašina je davala 120 KS a nju je proizvodio Highland, kompanija iz Švedske. Nisam pomenuo da je Roehr iz Sjedinjenih Američkih Država i da im je zapravo cilj bio da naprave kompletno američki sportski motocikl. Kada se pojavio Harley Davidson V-Rod 2002 godine sa snažnim pogonskim agregatom hlađen vodom u Roehr-u su vidjeli novog donatora motora. Godine 2008 predstavljen je V-Roehr 1250 sa pomenutim agregatim koji je potpomognut kompresorom. Rezultat je 180 KS, 153 Nm i 193 kg težine. Tim modelom Roehr postaje šire poznat iako još uvjek spada u ekskluzivu sa 50 proizvedenih motocikla godišnje. Ovaj model se prodaje pod sloganom ,,nova američka klasika''. Sada ova kompanija predstavlja motocikl koji za pogon koristi elektro-motor. Zapravo, u startu su ponuđena tri modela:

Roehr eSuperSport

Ovo je bazni model. Opremljen je prednjom vilicom čiji štapovi broje u prečniku 41 mm dok su diskovi prečnika 300 mm, a točkovi od lake legure prečnika 17 cola. Električni motor ima snagu od 48 KS pri 8.000 o/min. Kapacitet baterije je 5,8 KWh. Težina cjelokupnog motocikla je 179 kg. Pošto je ovo bazni model i njegova cjena je najniža, a ona je 16.965 dolara.

Roehr eSuperBike

za ovaj model smatraju da će biti najprodavaniji i da će on ubuduće značiti i prvu asocijaciju na Roehr. Ovdje elektromotor daje 96 KS a napaja ga baterija kapaciteta 7,7 KWh. Ovdje su i komponente naprednije pa za vješanje zadužen Ohlins a za kočnice Brembo. Kapacitetnije baterije znače i veću težinu te je ovaj paket težak 227 kg. Cjena je 27.595 dolara.

Roehr eSuperBike RR

Ovo je model dizajniran za trke (prvenstvo električnih motocikala TTXGP). zato je i oprema naprednija, pa je prednja vilica Ohlins sa prečnikom štapova 43 mm dok diskovi imaju prečnik 320 mm koje stiskaju četvoroklipna klješta. Treba li pomenuti da ove kočince potpisuje Brembo. Iako je napravljen za trke ima sve dodatne elemente da se može registrovati za cestovnu upotrebu. Za pogon se koristi isti motor od 96 KS i baterije kapaciteta 7,7 KWh. Naravno, cjena ovog modela nije mala i ona iznosi 34.495 dolara.

Ako su vam poznati neki detalji sa motocikla (far, zadnja viljuška, retrovizori ...) reći ću da je osnova sva tri motocikla zapravo Hyosung GT 250 R. Sva tri motocikla izgledaju indentično, i ako nemate oštro oko da zapazite elemente vješanja i kočnica razlikovaćete ih po natpisu na oplatama.






Offline suzukidr650

  • Komarac
  • *
  • Postova: 33
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
Odg: Roehr predstavio električne motocikle
« Odgovori #1 : Srpanj 21, 2010, 18:58:31 pm »
ma sve je to ok , ak uzmemo u obzir taj neki tehnološki napredak ,  ekologiju i tak to ... ali ja bi osobno riknuo na takvom motoru ... nema zvuka !!! ovo bi kupio jedino kad bi gore stavili neke zvučnike i neki mjenjač da se osjećaš koda i jesi na motoru a ne na nekom kućanskom aparatu kojem su ugrađeni kotači i liči na motor ...  :icon_super:

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Roehr predstavio električne motocikle
« Odgovori #2 : Srpanj 22, 2010, 00:01:28 am »
A što kada nećeš imati izbora  :icon_scratch: Nekada si se legalno mogao voziti bez kacige, danas to zadovoljstvo košta  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline suzukidr650

  • Komarac
  • *
  • Postova: 33
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
Odg: Roehr predstavio električne motocikle
« Odgovori #3 : Srpanj 22, 2010, 19:08:29 pm »
A što kada nećeš imati izbora  :icon_scratch: Nekada si se legalno mogao voziti bez kacige, danas to zadovoljstvo košta  :icon_mrgreen:


to za kacigu ... ja bi i da se ne naplaćuje kazna nosio kacigu , čisto radi vlastite sigurnosti ... mada mislim da je to naplaćivanje kazni za nenošenje bezsmisleno , jer time možemo naudit samo sebi nikom drugom , pa šta ih onda boli briga dali imamo kacigu ili ne ... po meni bi to trebala biti opcija di će pojedinac odlučivat , dali će je nosit ili ne ... a ne da nam netko nameće to ...  :motocikli031:

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Roehr predstavio električne motocikle
« Odgovori #4 : Srpanj 22, 2010, 20:14:45 pm »
Živimo u kapitalističkom svjetu  :hello:

Ajde da banalizujem:

1. Padneš sa motocikla i nemaš kacigu a desi se da ostaneš živ. Onda slijede skupi troškovi lečenja a oni se podmiriju iz zdrastvenog fonda u koji si uplaćivao prije pada. Ti troškovi lečenja mogu lako da dostignu cifru veću nego sve uplate zajedno.

2. Padneš sa motocikla i imaš kacigu i povrede su jednostavnije i jeftinije.


Ne isplati se državi nenošenje kacige  :icon_mrgreen:

Offline suzukidr650

  • Komarac
  • *
  • Postova: 33
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
Odg: Roehr predstavio električne motocikle
« Odgovori #5 : Srpanj 24, 2010, 12:32:51 pm »
@wulfy , imaš pravo, nisam na taj način razmišljao ... a troškovi oporavka nakon pada bi im bili još manji da stave i motorističku jaknu za obaveznu opremu , ali nadajmo se da do toga neće doć ...  :icon_mrgreen:

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Roehr predstavio električne motocikle
« Odgovori #6 : Srpanj 24, 2010, 22:05:46 pm »
Nisi svjestan što će u nekoj budućnosti država zahtjevati od tebe, a sve kao u svrhu zaštite i sigurnosti pojedinca, u svrhu ekologije u koju spadaju i el. motori (otom potom koliko su ekološki), a ja bi rekao prvenstveno kontrolu nad tim istim pojedincom.  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Roehr predstavio električne motocikle
« Odgovori #7 : Kolovoz 10, 2010, 17:10:52 pm »
Nisi svjestan što će u nekoj budućnosti država zahtjevati od tebe, a sve kao u svrhu zaštite i sigurnosti pojedinca, u svrhu ekologije u koju spadaju i el. motori (otom potom koliko su ekološki), a ja bi rekao prvenstveno kontrolu nad tim istim pojedincom.  :icon_mrgreen:

Da se prodiskutovati. Prvo o samom električnom motoru, neću previše duboku ulaziti u problematiku, već toliko da zagrebem po opštim karakteristikama. Električni motor se poput klipnog motora može podjeliti na više kategorija (oni koji rade na naizmeničnu struju, a koji se opet djele na sinhorine i asihrone motore, potom oni koji rade na jednosmjernu struju koji se opet djele na serijske, paralelne, serijsko-paralelne, sa permanetnim magnetima i postoje tzv. unirvezalni). No, kod svih je princip rada manje više sličan, postoji stator i postoji rotor koji se vrti uslijed djelovanja magnetnog polja. Osim ta dva osnovna djela postoji još kabal za napajanje električnom energijom. Iz ovoga slijedi da su prednosti naspram klipnih motora mnogobrojne.



Prednosti električnog motora naspram klipnog motora:
- jednostavniji
- praktično nema održavanja (osim na pojednim vrstama postoji potreba da se zamjene četkice)
- lakši
- u čitavom režimu rada imaju isti obrtni moment pa nema potrebe za mjenjačem tako da je smještaj motora jednostavniji i čitavo vozilo zahtjeva manje djelova
- tiši rad
- ne zagađuju okolinu
- nema potrebe za mnogim perifernim sistemima
- mirniji rad
- manje dimenzije
- ako je napravljen da u slučaju inercionog kretanja (nizbrdica npr.) motor ima karakteristike generatora (što je trend u automobilima i motociklima) onda ima i značajno tzv. motorno kočenje.

Mana mu je:
- izvor električne energije, naime kod mobilnih sredstava prevoza kao što je automobil ili motocikl postoji problem sa skladištenjem električne energije potrebne za napajanje električnog motora, te su stoga danas našli širu primjenu kod vozila gdje se može obezbjediti konstantan spoljni izvor električne energije kao što su lokomotive, trolejbusi, građevinske mašine i sl.


Na motociklima (i automobilima) napajenje se vrši pomoću baterija, a opet baterije imaju svoj vijek trajanja. Po završetku radnog vijeka treba baterije negdje odložiti i tu se javlja ogroman ekološki problem zvan odlaganje potrošenih baterija. Reciklaža istih nije efikasna, a one su pravljenje od toksičnih materijala koje dakle po završetku upotrebe završava na otpadu. S' tim u vezi smatram da su tzv hibridna vozila (električni+SUS motor) najveća prevara, em zagađuju skoro kao standardna vozila (oko 15%-20% niža potrošnja), em se javlja problem baterija koje poslije treba bacit. No nisu samo baterije problematične, ,,problematična'' je i električna energija, ona kojom se preko utičnice puni električno vozilo. Naime, električna energija se proizvodi u hidroelektranam (ekološki najprihvatljivije ako izuzmemo efekat koji ista stvara na okolinu gdje je izgrađena), termoelektranama (češće i jeftinije rješenje nego u predhodnom slučaju, ali i ogroman zagađivać vazduha), nuklearkama (kažu da su ekološki čiste, ali ...) i ostalim alternativnim izvorima koji ipak pripadaju malom procentu u ukupno proizvedenoj električnoj energiji.


Rješenje, upravo zbog superiornosti elektro motora naspram ovog sa unutrašnjim sagorevanjem, je možda da samo vozilo u sebi ima neku vrstu pogona za proizvodnju električne energije. Amrički GM je tokom sedamdesetih razvijao vozilo koje ima mini nukleranu elektranu  :icon_eek: dok opet ove godine treba da izađe na tržište automobil  koji električnu energiju dobija zahvaljujući motoru sa unutrašnjim sagorevanjem (taj motor se ne koristi za pogon vozila, a u pitanju je Chevrolet Volt). Ipak, nekoko u teoriji najidealnije ekološko vozilo je ono koje pokreće elektromotor a električna energija se dobija iz goriv čelija. Za sada su takve ideje samo prototipovi.

Da će se vozila sa pogonom na električni motor uskoro u većem broju zakotrljati po Evropi govori i podatak da se u Briiselu rdi na usklađivanju tehničkih propisa za vozila koja za pogon koriste elektro motor. Uglavnom, više se neće moći praviti bešumna električna vozila već će postojati donji prag čujnosti svakog vozila.


Zaključak, bila ona ekološka ili ne, električna vozila dolaze.

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Roehr predstavio električne motocikle
« Odgovori #8 : Kolovoz 10, 2010, 17:47:51 pm »
Da sus vozila ce postati tako jeftina da ce im se zalihe gotovo besplatno djeliti.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.