Autor Tema: Ducati Mega-Monster  (Posjeta: 5118 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Ducati Mega-Monster
« : Srpanj 05, 2010, 09:49:31 am »
Možda neće imati taj naziv kada bude prikazan, no to mi je ,,radni naziv'' koji su mu dali novinari kada je procurila vijest o konstrukciji novog nakeda koji će imati masivni motor velike snage i biće nešto kao Yamaha V-Max ili Triuph Rocket III Roadster. Uglavnom sve je ostalo na priči do sad jer su se pojavile fotografije ovog modela u završnoj fazi testiranja.








Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Ducati Mega-Monster
« Odgovori #1 : Srpanj 18, 2010, 22:23:42 pm »
još špijunskih fotografija










A ovo je skica koja je poslata salonima koja se pokazuje potencijalnim kupcima. Dakle, ova skica je jedini zvanični prikaz motocikla


Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Ducati Mega-Monster
« Odgovori #2 : Srpanj 19, 2010, 20:42:00 pm »
samo ću citirati sebe iz one teme o Ducatiu D66:

Citat:
... je koncept kojem je autor designer Luca Bar. A stvorio ga je za portal "infomotori.com". Namjena ovog projekta je u stvari provokacija, a po reakcijama ostalih internet portala, nekako sam uvjeren da sve to prate mnoge zainteresirane oči.
google master



Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Ducati Mega-Monster
« Odgovori #3 : Rujan 19, 2010, 17:22:48 pm »
Zvanično ime je Ducati Diavel, još čekamo kakav će biti finalni izgled

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Ducati Mega-Monster
« Odgovori #4 : Listopad 19, 2010, 14:00:07 pm »
Evo je zvanična fotografija, za sada samo ova ...


Offline mack

  • Komarac
  • *
  • Postova: 90
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Imamo premalo tražimo previše
Odg: Ducati Mega-Monster
« Odgovori #5 : Listopad 19, 2010, 15:05:26 pm »
Sa te strane će ga sudionici u prometu najčešće gledati..... vrlo kratko

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Ducati Mega-Monster
« Odgovori #6 : Studeni 02, 2010, 00:21:33 am »
Ducati je objavio i zvanične informacije u kojima se kaže da je ram izveden u tipičnom Ducati stilu pa će i pored zadnje gume od 240 mm biti mogući nagibi u krivinama koji se graniče sa fizičkim zakonima. Ime Diavel potiče od bolonjskog dijalekta i znači đavo. Kada je prvi prototip napravljen jedan od prisutnih je prokomentarisao: ,,Ignurant comm' al diavel!" što bi značilo: ,,Zlo, baš kao i đavo''. Kako je na sličan način i Monster dobio ime odlučeno je da se ovom novom motociklu da ime Diavel.

Nude se dva modela: Diavel i Diavel Carbon. Iz imena je jasno koja je razlika između ova dva modela.

Sa sjedištem na visini od 77 cm od tla ulazi u red Ducati modela sa najnižom pozicijom sjedenja u sadašnjoj paleti modela. Nogostupi za suvozača su uvučeni u liniju repa te se ne vide do momenta kada se rasklope u slučaju da se mora neko prevesti na zadnjem sjedištu koje takođe ima pokrov. Tako se ovaj motocikl vrlo brzo iz jednoseda pretvara u dvosjed i obrnuto. Zadnje svjetlo je izvedeno kao dvije uspravne trake u LED tehnologiji, u tim trakama naleze se žmigavci, tako su i na prednjem djelu žmigavci izvedeni kao uspravna traka. Zbog takvih dizajnerskih detalja nosač tablice je izveden tako da je spojen sa zadnjom mono viljuškom.  Sa lijeve i desne strane rezervoara izvedeni su usisi za motor. Upravljač je širok napravljen od aluminijuma. Pojedini tasteri imaju više funkcija da bi ih bilo što manje.

Za pogon je zadužen Ducati Testastretta 11°, kako kažu u Ducatiju, agregat spreman za sport i putovanja. Razvija 162 Ks i 127,5 Nm od čega je većina obrtnog momenta dostupna u srednjim obrtajem. Upravljenje gasom je elektronsko dok je najveća razlika u odnosu na ostale motocikle koje pokreće ovaj agregat bregasta osovina koja ima takve bregove da se ventili postepeno otvaraju te se postiže mirniji rad bez provala snage. Izduv je izveden u konfiguraciji 2 u 1 u 2, no u prvom djelu cjevi su montirane lambda sonde, što će reći da ih ima dvije i za svaki cilindar se preračunava kvalitet smješe. Hladnjaci za vodu smješteni su sa strane ispod usisa. Kvačilo je u ulju dok se ploče odvajaju pomoču hidraulike, a tvrdoča kvačila (ako sam dobro shvatio, pritisak u sistemu) se određuje na osnovu podataka koji daju određeni senzori pa bi u gradskoj vožnji trebalo da bude mekano, a kada krene da se vozi sportski očvrsne.

Što se tiče servisa ovaj Ducati postavlja nove standarde te je servisni interval propisan na svakih 24.000 km.

Ram je izveden kombinacijom čeličnih cijevi i aluminijuma (zadnji dio). Prednji dio je rješen pomoću potpuno podesive Marzocchi viljuške prečnika 50 mm. Nazad se nalazi Sachs amortizer. Felne su sa 14 paoka i prednja je dimezija 3,5X17'', dok je zadnja masivnih dimenzija 8x17''. Za ovaj model Pirelli je razvio posebne gume koje nose oznaku Diablo Roso II. Dimenzije guma su 120/70x17 i 240/45x17, valjda ne treba da napišem koja je prednja a koja zadnja. Iz Pirillija tvrde da nova guma omogućava velike nagibe kao i stabilno vođenje motocikla po mokrom kolovozu. Kočnice, naravno, nose potpis brembo i naprejd ih sačinjavaju dva diska prečnika 320mm koje preitiskaju četvoroklipna klješta, a nazad je disk prečnika 255 mm kiji pritiskaju dvoklipna klješta. ABS dolazi u seriji.

Glavni instrument je montiran na upravljaču i pokazuje brzinu, broj obrtaja, sat, temperaturu i svjetlo upozorenja. Na rezervaoru je montiran instrument koji daje ostale podatke kao što je trenutni mod u kojem se vozi, u kojoj je brzini mjenjač, dnevna i ukupna kilometraža i ostali podaci. Taj displej na rezervaru izveden je u TFT tehnologiji te se može birati boja displeja, ili recimo, može da se podesi da u svakom modu ima drugačiju boju. Elektronski ključ stavlja motocikl u režimu da je spreman za rad (kada se priđe na otprilike 2 m od motocikla) bez da se stavlja u bravu. Što se tiče elektronike tu je i odabir modova rada: Sportski mod oslobađa svih 162 KS dok se DTC (Ducati Traction Control) stavlja na nivo 3. Turing mod takođe oslobađa 162 KS, dok je DTC na nivou 4, dok je Urban mod napravljen da se oslobađa 100 KS, dok je DTC na nivou 5.

Težina Diavela je 210 kg, dok je Carbon verzija lakša i ona broji 207 kg.





















Tehnički podaci za Ducati Diavel:

Motor: V2
Zapremina: 1.198,4 ccm
Snaga: 162 KS pri 9.500 o/min.
Obrtni moment: 127,5 Nm pri 8.000 o/min.
Mjenjač: 6 brzina
Težina: 210 kg
Rezervoar: 17 l
Visina sjedišta: 77 cm
Ubrzanje do 100 km/h: - s
Max. brzina: - km/h

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Ducati Mega-Monster
« Odgovori #7 : Studeni 18, 2010, 10:29:43 am »
meni to livi na vroda
BMW = bauer motor werke

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Ducati Mega-Monster
« Odgovori #8 : Travanj 18, 2011, 21:48:53 pm »
danas sam ga vidio u ZG. motor izgleda moćno, prednja lampa prevelika

toliko o jednom pogledu na brzinu...
google master