Autor Tema: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré  (Posjeta: 7667 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« : Ožujak 10, 2010, 10:33:03 am »
Već se duže vremena govorkalo da Yamaha sprema TDM sa 1.200 ccm. Te informacije su zadnjih četri godine ,,curele'' iz fabrike i onda je iz Yamahe prošle godine rečeno da neće biti većeg modela TDM 1200, već da se model sa paralelnim dvocilindrašem imati ime Super Tenere. Od kada su počele prve najave pa do predstavljanja gotovog modela prošlo je nekoliko godina i rezultati razvoja su sada dostupni kupcima. Kako rekoše u Yamahi, ova Super Tenere će među putnim enduro modlima biti ono što je R1 među sportistima. U neku ruku to može biti i tačno jer imaju čak i neke tehnološke sličnosti. Tu prije svega mislim na radilicu koja nije klasičnog razmaka od 180 stepeni između klipova, već je ugao od 270 stepeni. Time nije postignuta ogromna snaga već je isporuka obrtnog momenta obilna i pri nižim obrtajima. Time je zapravo postignuto da se redni dvocilindraš ponaša kao V2 agregat. Pa, zašto onda paralelni dvocilindraš skuplje izrade kada već postoji (relativno) jednostavna tehnika? Manje zbog tradicije (TDM 900) a više zbog cjelokupne ciklistike motocikla. Naime, kako tvrde u Yamahi redni poprečno postavljeni dvocilindraš znatno je kraći od V2 agregata čime je omogućeno da se montira duža zadnja vilica. Zadnja duža vilica omogućava veću stabilnost. No osim što je takav agregat kraći, on je i dodatno pomjeren prema naprijed jer se ispred agregata ne nalazi hladnjak. Hladnjak je smješten sa lijeve strane u oplatama, a da bi se postigla jednaka raspodjela težine sa desne strane u oplatama smješten je akumulator i ostale električne komponente. ABS je serijski i nema mogućnost isključivanja, iako bi se po dimenzijama točkova (19 inča naprijed, 17 inča pozadi) i njihove konstrukcije (žibice), polažaju tjela (optimizirano i za sedenje i za stojanje) reklo da je ovo motocikl koji podnosi i loše terene. Kapacitet rezervoara je 23 litre dok je finalni prenos izvedem putem kardana. Time se Super Tenere svrstava i u putni motocikl sa minimalnim održavanjem prenosnog sistema. Osim već pominjanog ABS-a kao serijska oprema nudi se i vozačko sjedište podesivo po visini, potpuno podesivo prednje i zadnje vješanje, elektronska kontrola trakcije podesiva u tri nivoa i podesiv vjetrobran. Dosta toga, no, to je u ovoj klasi i uobičajno jer otprilike i slično nudi i konkurencija, no oprema po kojoj se ističe Super Tenera su aluminijski bočni koferi i zaštita farova koji se nude kao serijska oprema tokom prve godine prodaje. Da li je potreban taj dodatni poklon u vidu opreme da bi se kupci u ovoj klasi opredjelili baš za Super Teneru? Izgleda da jeste, jer ovakvoj kakva je predstavljena, konkurenciju joj predstavlja lider klase BMW R 1200 GS Adventure, nekompromisni KTM 990 Adventure i relativno novi Moto Guzzo Stelvio NTX. Ako se pojavi Super Tenere sa manjim točkovima od lake legure čime bi se dodatno dobilo na voznosti (možda taj model ponese ime TDM 1200) onda bi imala brojniju konkurenciju koju čine dobro poznati BMW R 1200 GS, sličan Moto Guzzi Stelvio, tehnički savršena Ducati Multistrada, zastarela Honda Varadero, sportski orjentisani KTM 990 SMT i Triumph Tiger 1050. Vidimo da je konkurencija uglavnom evropska, osim zastarele Honde, pa, hoće li cjena biti japanska, odnosno hoće li biti osjetno niža od konkurencije? Neće, jer ovoga puta Super Tenere nudi opremu i mogučnosti na nivou konkurencije, a sve to i diže cjenu gotovog motocikla. Time Honda Varadero djeluje kao povoljna kupovina naspram konkurencije, no i ona će se uskoro pridružiti konkurenciji http://www.nolimitbikers.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=1398 . Dakle, Super Tenare prati ono što evropski proizvođaći već nude, a konkurencija ne može biti loša, čak naprotiv ... Osim dodatnih kofera i štitnika u toku prve godine Super Tenere će se moći kupiti u dvije boje: plava i bijela.









Tehnički podaci za Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré:

Motor: R2
Zapremina: 1.199 ccm
Snaga: 110 KS pri 7.250 o/min.
Obrtni moment: 114 Nm pri 6.000 o/min.
Mjenjač: 6 brzina
Težina spremnog za vožnju: 261 kg
Rezervoar: 23 l

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #1 : Ožujak 14, 2010, 13:15:03 pm »


lajkam ovo
BMW = bauer motor werke

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #2 : Ožujak 14, 2010, 13:45:21 pm »
Ma ja lajkam sve!  :icon_mrgreen:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #3 : Ožujak 14, 2010, 13:51:31 pm »
ti nisi mjerodavan ,jer si ugrožen  :icon_mrgreen:
BMW = bauer motor werke

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #4 : Travanj 27, 2010, 11:02:07 am »
124.900,00 kn :icon_rolleyes:
BMW = bauer motor werke

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #5 : Travanj 27, 2010, 12:01:19 pm »
Rekli su da pucaju na GS 1200, pa im je i cijena u toj kategoriji. Da je puno, je, ali opet kako kome...
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline chimpa

  • Vizir
  • **
  • Postova: 310
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #6 : Travanj 27, 2010, 12:49:31 pm »
124.900,00 kn :icon_rolleyes:

je, neki trebaju lojtre da se popnu na njega  :icon_mrgreen:

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #7 : Travanj 27, 2010, 19:34:46 pm »
je, neki trebaju lojtre da se popnu na njega  :icon_mrgreen:

bude ti toldek dogbounse napravil  :icon_fU: :icon_mrgreen:
BMW = bauer motor werke

Offline chimpa

  • Vizir
  • **
  • Postova: 310
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #8 : Travanj 27, 2010, 20:05:32 pm »
bude ti toldek dogbounse napravil  :icon_fU: :icon_mrgreen:

a ka je se on ne igra sam sa fleksom  :icon_scratch: :icon_mrgreen:

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #9 : Travanj 28, 2010, 21:55:46 pm »
Rekli su da pucaju na GS 1200, pa im je i cijena u toj kategoriji. Da je puno, je, ali opet kako kome...

S tim da dosta na tom motoru spada u dodatnu opremu poput kofera, a time taj motor nije ni približno konkurencija GS-u  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #10 : Travanj 29, 2010, 00:57:54 am »
Kaj je kofer na GS-u u serijskoj opremi?
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #11 : Travanj 29, 2010, 06:14:07 am »
Normalno da nisu, koštaju oko milje eura...
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #12 : Travanj 29, 2010, 09:50:29 am »
znam da aftermarket aluminijskih kofera sa nosacima za transalpa (H&B) dodju cca 10000

tak da mislim da je izna 1000 eura posto za bmw-a r1200cl jedan bocni kofer dodje 700E
BMW = bauer motor werke

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #13 : Svibanj 01, 2010, 10:11:12 am »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wav32N2FKy4[/youtube]
BMW = bauer motor werke

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Yamaha XT 1200 Z Super Ténéré
« Odgovori #14 : Svibanj 02, 2010, 00:30:43 am »
Normalno da nisu, koštaju oko milje eura...

Imaš preko milju njih zamjenskih koji ne koštaju toliko pa biraj, usput i GIVI je je izbacio svoju seriju Al kofera
2Julius: nije ali svejedno je tenerka preskupa s obzirom da cilja na BMW GSA, a ovo što su nakiti na nju je za one prve  kupce koji su ju uplatili na neviđeno, a poslije ide doplata kako za kofere tako i za mnoge ostale sitnice  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek