Autor Tema: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??  (Posjeta: 9072 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« : Ožujak 09, 2010, 11:55:01 am »
Ljudi prije svega pozdrav nakon stanke!! :hello:

Imam jednu dilemicu i molio bih da mi pomognete... :icon_scratch: Naime, bacil sam oko na jedan ovakav motorček a nemam blage veze o endurcima i nihovim karakteristikama osim da sam zagrizao na ovakav tip motorizma nakon godina negiranja takove mogućnosti i pričanja šala tipa koza, bmx, tuf tuf i sl. :icon_mrgreen:

E sad, dal mi je pametnije kupit to ili nekoliko godina noviji jednocilindraš tipa pegaso, freewind, xt isl. Ovo mi djeluje puno bolje, veće i adekvatnije za putovanja no mlađe je mlađe. A opet ??
Na kraju sanjam o svetoj kravi "gs"u pa mislim da mi ipak treba nekaj težega na čem ću se učiti... A tu su i nezaobilazni koferi i ženska iza mene, može li to 1 cilindar? Rega ista, gume iste, porez isti...

Samo vas molim adekvatne odgovore a ne tipa moj stric ili neko na internetu ili selu...znate kaj mislim. :icon_thumright:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline chimpa

  • Vizir
  • **
  • Postova: 310
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #1 : Ožujak 09, 2010, 12:49:48 pm »
Pogledaj tu sta kazu vlasnici http://www.xtz750.com/

a drugo pitanje, GS ima sjedalo podesavajuce pa tako ide i ispod 800 mm pa razumijem sne ali je tenerka na 845, tj ima i nize sjedalo koje je na 825 mm. Meni je Strom na 815 pa sam ga morao spustati jel mi previsok bio a ti si jos nizi od mene

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #2 : Ožujak 09, 2010, 13:42:34 pm »
Bu fleksa radila :icon_mrgreen:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Charlie

  • Split-Dalmacija
  • MMP
  • *****
  • Postova: 916
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • BMW R80 RT
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #3 : Ožujak 09, 2010, 19:46:35 pm »
Bolje cili život živit kao bogataš nego jedan dan kao siromah - Sir Oliver

Milost ne tražim niti bi vam je dao


Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #4 : Ožujak 10, 2010, 17:27:27 pm »
250 stranica, šta su normalni???? :motocikli007:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Charlie

  • Split-Dalmacija
  • MMP
  • *****
  • Postova: 916
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • BMW R80 RT
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #5 : Ožujak 10, 2010, 19:55:18 pm »
250 stranica, šta su normalni???? :motocikli007:

U prvih 10 stranica češ sve vidit, nakon toga su osobna prepucavanja čiji je bolji i zašto.
Bolje cili život živit kao bogataš nego jedan dan kao siromah - Sir Oliver

Milost ne tražim niti bi vam je dao


Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #6 : Ožujak 14, 2010, 13:14:01 pm »
dosta ti je ovo

http://www.bjbikers.com/index.php?option=com_smf&Itemid=53&topic=14972.msg351743#msg351743


Citat:
Vozio sam 6 godina Super Tenere, poslednje 2 u verziji od 77KS. Evo i mojoh zapazanja u poredjenju ova dva modela (RD04 je kod mene tek koji mesec)

1. Ciklistika
Sve je na strani AT. Showa napred jeste tvrdja i moze da se pumpa za razliku od ST koja nema tu mogucnost, ali u odnosu na ST daje veci osecaj sigurnosti u krivinama, kao da vozim vozim motor sa nizim centrom gravitacije, a realno nije tako. Zatim, nema uvijanja viljuske verovatno i zbog metalnog spoja ispod prednjeg blatobrana, koga kod ST fabricki nema. Generalno, AT je mnoooogo bolja u krivinama.
A krhki ram na ST je tek posebna prica.

2. Kocnice
Nesto veci diskovi na AT daju bolje kocenje. Nije savrseno, ali primetno bolje nego na ST. A moj ST je imao nove, novcijate diskove i Nissin plocice. Zadnja bolje koci na ST, zbog dvoklipnih celjusti.

3. Agregat i snaga

ST jeste jaci. Ima duze brzine. Sporije se vrti na putnim brzinama. Reda radi, 4750 obrtaja je 100 km/h na africi, 4000 na ST. Imam utisak da Afrika bolje poteze, zbog kraceg prenosa i ovde mi nedostaje 6 brzina, isto kao na ST. Ali, TDMolike masine imaju problem sa potrosnjom ulja i to se zna od 1989 godine. Iako je moja ST (750) pre nekolko godina prakticno dezintegrisala Motul 5100, Ipone 15.5 mi se pokazao prilicno boljim, barem gledajuci na potrosnju ulja. Sa druge strane, AT ne trosi ulje. Mehanicki gledano, AT ima prostiju masinu, doduse sa vise lanaca nego sto mi se dopada, i na nekim forumima sam pronasao da je zestoko ustrojena od strane inzinjera u Hondi. Ali zato je dugotrajna. 3 ventila po cilindru  naspram 5 u Hi Tech glavi kod ST se steluju klasicno, bez potrebe za plocicama i to mi se svidja. V motor pravi vise vibracija na kormanu, ali je zvuk neuporedivo bolji. Malo mi je AT anemicna ispod 3000 obrtaja, ali jos nisam proverio sinhornizaciju karburatora, mozda to popravi stvar.ST je na leru isla uzburdo u prvoj.

4. Opsti utisak o kvalitetu, elektrika

Opet na strani AT. Mnogo solidniji zadnji nosac kofera, naspram Yamahinog lepog ali i napravljenog od spialtera. RD04 nema rukohvat za suvozaca. Kvalitet plastika je tu negde, ali je definitivno sve za sta se uhvatim na Hondi nekako robusnije i solidnije napravljeno nego na Yamahi. Korman, tasteri, prekidaci, kontakt brava. Lako dostupna kutija sa osiguracima, (na ST ima samo dva osiguraca i moraju se skidati plastike zbog zamene), fabricki ugradjeni releji za dugo i kratko svetlo (na ST sva struja za svetla ide preko levog prekidaca pa je sklon crkavanju, nema releja, tanke zice) , regler koji je na dobro provetrenom mestu i ima rebra na sebi od RD04 (na ST nema rebra do 93, pa crkava lako). Inace, modeli ST do '91 cini mi se, nemaju abledner.

Ako o pricamo o dizjanerskim resenjima, tu je stvar neresena. Meni je licno lepsi zadnji kraj na ST, ali mi se opet mnogo vise svidja polozaj vozaca koji dozvoljava suzeni rezervoar na AT. ST ima uzasno sirok rezervoar, koji ne dozvoljava pomeranje na napred. Zastita od vetra je mnogo bolja na AT, kako za noge, tako i za gornji deo tela sa fabrickim vizirom.
Suvozac ima vise mesta zbog nesto duzeg sedista na AT, i polozaj za sedenje je pristojan.
Uopsteno, moj utisak je da sada vozim bolji motor od ST, i jedino sto mi je do sada na trenutak zafalilo je komadic obrtnog momenta koga sam imao na ST, ali o tome cu vise moci da poredim kada oteram AT na sinhronizaciju.
U svakom slucaju, trenutno sam zadovoljan sa AT i probao sam i jedno i drugo. I da, NE U SEKTU!
« Zadnja izmjena: Ožujak 14, 2010, 14:01:15 pm Beeblebrox »
BMW = bauer motor werke

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #7 : Ožujak 15, 2010, 19:57:04 pm »
Ma nezanima me usporedba s afrikom nego s drugim prije navedenim motorima. :Ratt:

Nema veze, upiko sam pegaso... :icon_thumright:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #8 : Ožujak 15, 2010, 20:08:09 pm »
Čestitam na motorinu!  :icon_thumright:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #9 : Ožujak 15, 2010, 20:29:26 pm »
Ma nezanima me usporedba s afrikom nego s drugim prije navedenim motorima. :Ratt:

Nema veze, upiko sam pegaso... :icon_thumright:

Rotax ili Minarelli  :icon_scratch: :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #10 : Ožujak 16, 2010, 20:13:22 pm »
Rotax... :hello:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #11 : Ožujak 16, 2010, 20:54:01 pm »
Pitam jer se u njemu pokazao bolji Minarelli  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #12 : Ožujak 16, 2010, 21:45:18 pm »
E da je rekao Minarelli onda bi ipak Rotax bio bolji za taj model?  :icon_mrgreen:

Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #13 : Ožujak 16, 2010, 23:10:56 pm »
Netočno, sjedni , jedan  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Xtz 750 super tenere-pitanje isplativosti??
« Odgovori #14 : Ožujak 17, 2010, 15:04:41 pm »
Toldi daj se javi kak ide pila i kak si zadovoljan! Danas je lijepi dan, sigurno je pala neka testna vožnja....  :icon_mrgreen:
Gandhi: "Be the change you want to see!"