Autor Tema: Triuph Rocket III Roadster  (Posjeta: 4130 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Triuph Rocket III Roadster
« : Studeni 07, 2009, 18:39:00 pm »
Ok, navikli smo da custom klasa (kakoav je i izvorno Rocket III) ima puno kubika, ali kako to izgleda na nakedu?  

Novi Rocket III Roadster je jedinstven streetfigter, a kako i ne bi bio kada isporučuje najveći obrtni moment koji daje neki serijski motocikl. U pitanju je 224 Nm. Da bi se bolje upoznala duša ovog motocikla nudi se samo u dvije boje: metalik crna i mat crna. Po tvrdnjama Triumpha nudi sasvim drugačiji osjećaj za upravljačem (nema veze sa custom modelom Rocket III). Nogostupi su povučeni nazad i položaj za upravljačem je tipičan streetfigerski da bi se vozač što prije srodio sa tim monstrumom. To znači i visočije sjedište i drugačiji upravljač u odnosu na klasični Rocket III. Zadnje vješanje je kompletno preuređeno. Rezultat je motocikl koji se lako obara za vožnju po krivinama.

Prodaja ovog modela počinje početkom sledeće godine





evo ga i video za one koji bi htjeli da vide kako ovo čudo ide (u krivine, na zadnji, ... )

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Py422Etz-lk[/youtube]

P.S. ja sam se prepao samo gledajući, voziti ovo izgleda mi kao ...  :motocikli034:

ali, probao bih   :Radr:

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #1 : Studeni 11, 2009, 17:16:55 pm »
Moj sljedeći motor :icon_super:
U sljedećem životu,narafski :crybaby2:
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline merla

  • MMP
  • *****
  • Postova: 456
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Warrior, Venture
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #2 : Studeni 11, 2009, 17:24:39 pm »
paaaa ovo bi moglo zamjeniti warriora u garazi  :icon_mrgreen:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #3 : Studeni 12, 2009, 11:27:05 am »
Krasan motor , ali ja jednostavno ne kužim.....ČEMU TO? jednostavnije je sjest se na raketu i otpizdit u nebo pa nazad padobranom ukoliko želiš adrenalina. MIslim, po ovome uskoro će biti samo više konja i kubika...a time i nesreća. Jednostavno ne kužim.... Postoji jedna dobra izreka koju je rekao pogodite tko......a ide ovako: "MAN HAS TO KNOW HIS LIMITATIONS".
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #4 : Studeni 12, 2009, 11:32:17 am »
merla ne njake to nije za tebe





















to je za mene  :icon_mrgreen:
BMW = bauer motor werke

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #5 : Studeni 12, 2009, 11:51:07 am »
Krasan motor , ali ja jednostavno ne kužim.....ČEMU TO? jednostavnije je sjest se na raketu i otpizdit u nebo pa nazad padobranom ukoliko želiš adrenalina. MIslim, po ovome uskoro će biti samo više konja i kubika...a time i nesreća. Jednostavno ne kužim.... Postoji jedna dobra izreka koju je rekao pogodite tko......a ide ovako: "MAN HAS TO KNOW HIS LIMITATIONS".


Reče onaj Čiji je Jet motor za Beverliya upravo u izradi :icon_mrgreen:
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #6 : Studeni 12, 2009, 11:57:16 am »
Reče onaj Čiji je Jet motor za Beverliya upravo u izradi :icon_mrgreen:

 :llllol: :llllol:
BMW = bauer motor werke

Offline merla

  • MMP
  • *****
  • Postova: 456
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Warrior, Venture
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #7 : Studeni 12, 2009, 13:39:51 pm »
Krasan motor , ali ja jednostavno ne kužim.....ČEMU TO? jednostavnije je sjest se na raketu i otpizdit u nebo pa nazad padobranom ukoliko želiš adrenalina. MIslim, po ovome uskoro će biti samo više konja i kubika...a time i nesreća. Jednostavno ne kužim.... Postoji jedna dobra izreka koju je rekao pogodite tko......a ide ovako: "MAN HAS TO KNOW HIS LIMITATIONS".


pa zar ne znas onu olimpijsku: "brze, jace, vise"  :icon_mrgreen:

Offline merla

  • MMP
  • *****
  • Postova: 456
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Warrior, Venture
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #8 : Studeni 12, 2009, 13:40:36 pm »
merla ne njake to nije za tebe




to je za mene  :icon_mrgreen:

a sta ce to tebi????
pa nije yamaha  :icon_fU:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #9 : Studeni 12, 2009, 14:54:07 pm »
Reče onaj Čiji je Jet motor za Beverliya upravo u izradi :icon_mrgreen:
Nasmijah me! :icon_thumright: :icon_thumright:
Da..zaboravih što izrađujem.. :icon_redface: :icon_redface: :icon_redface: pardonćek..heh.. :icon_redface: :icon_redface:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #10 : Studeni 12, 2009, 20:54:42 pm »


to je za mene  :icon_mrgreen:

Daj ne njajke, pa to je bicikl prema onome kaj ti trebaš. Kada Volvo, Scania ili MAN počnu delati motore onda buš ti došel na svoje  :llllol:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #11 : Studeni 12, 2009, 22:31:20 pm »
merla ne njake to nije za tebe





to je za mene  :icon_mrgreen:

 ajde da se vas dve ne svadilit, ili da se još ne potučete spremite ga u moju garažu.  :icon_mrgreen:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #12 : Studeni 12, 2009, 22:49:41 pm »
Pretjerali ga s tim rocketom!

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #13 : Siječanj 24, 2010, 20:53:36 pm »
Ah  to  vječno pitanje o optimalnoj snazi  agregata za motor.

Po meni je ovaj  Rocket III  je  totalno  pretjerivanje  sa  agregatom os 2300ccm
Po meni je pretjerivanje i njihov slabiji model Thunderbird  sa agregatom od 1600ccm
Po meni je optimalno kako ima njihov najslabiji mode Speddmaster  sa agregatom od 850ccm

Sa druge strane zašto ne vjerovat onima koji voze motore sa jakim agregatima, i tvrdnjom da sve ispod 1000ccm nije agregat za custom klasu motora.
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Triuph Rocket III Roadster
« Odgovori #14 : Siječanj 24, 2010, 22:37:36 pm »
Ah  to  vječno pitanje o optimalnoj snazi  agregata za motor.

Po meni je ovaj  Rocket III  je  totalno  pretjerivanje  sa  agregatom os 2300ccm
Po meni je pretjerivanje i njihov slabiji model Thunderbird  sa agregatom od 1600ccm
Po meni je optimalno kako ima njihov najslabiji mode Speddmaster  sa agregatom od 850ccm

Sa druge strane zašto ne vjerovat onima koji voze motore sa jakim agregatima, i tvrdnjom da sve ispod 1000ccm nije agregat za custom klasu motora.


  Ne bih se složio s tobom! Pretjerivanje je iz 600 ccm izvlačiti 100+ KS, a agregat s više ccm a manje KS ima okretni moment kao autobus  :icon_mrgreen: pa će malo kome falit snage a dobiva se na izdržljivosti i trajnosti agregata. Velika prednost takvih strojeva je šta ga možeš opteretit sa prtljagom, suvozačem i normalno vozit i putovat bez da se osječa neko opterečenje. Još jedna velika prednost je što takve strojeve kad jednom izađeš na otvorenu cestu na 60 - 70 km/h prešaltaš u najvišu brzinu i zaboraviš na mjenjač - sve rješavaš samo s gasom ili kočnicom.

  Jedina, ali nažalost mnogima u HR nepremostiva "mana" takvih strojeva, je što nam registracija (osiguranje) ide po ccm pa je to glavni razlog zašto ima više strojeva s manjim mašinama.  

[youtube]rla9KU0m808[/youtube]
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita