Autor Tema: Guzzi  (Posjeta: 4681 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Guzzi
« : Kolovoz 29, 2005, 00:33:37 am »
Evo jedan interesantan motor koji kombinira izgled modernijih motora i bobbera, jedne podvrste chopper filozofije. Nije što je Guzzi nego mi je lijep. Promjena je, a nije streefighter jer i oni postaju sve sličniji jedni drugima. Prerada je italijanska (pa jel Guzzi il nije), a naletio sam slučajno tražeći neke druge stvari.





Ako se ne radi ova jednoručna zadnja vilica, prerada i nije tako komplicirana, a motor izgleda opako.
google master



Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Guzzi
« Odgovori #1 : Kolovoz 29, 2005, 01:02:22 am »
sve je to oke,izgled,slapa... ali cemu sluzi taj bike? ne vjerujem da je bas ugodan za voznju.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Guzzi
« Odgovori #2 : Kolovoz 29, 2005, 01:27:23 am »
Pazi, to je bobber, jedna od (mnogih) vrsta chopera. Tipičan bobber bi bio ovo



samo što je neki maštoviti Talijan ipak to malo modernizirao i prilagodio nekim novijim vremenima i da je motor ljepši i nekim drugim ljubiteljima motora. I to je bobber koji je malo ugodniji za vozit i koji sigurno puuuuno bolje leži na cesti. Ne bi htio omalovažavat tvoje znanje o vrstama motora, ali kao što znaš da za svaku ima puuno freakova koji bi to htjeli vozit. Kad malo pogledaš smještaj fusića itd,vidiš da je motor upotrebljiv za vožnju, osim kaj nema blatobrana pa po kiši... :wink:  I za usporedbu, ja sebe ne mogu zamislit na R-u cijeli dan, sa spiganim nogama iza sebe i nagnut naprijed, to bi htio samo malo probat i vratit gazdi. I na mom motoru se sjedi uspravno, turistički, i samo čekam malo slobodne love pa da to preradim. S tom namjerom sam ga i kupio. Motor s imenom i za preradu.
Al da se vratim na temu, ovo je motor za freakove, i takvima bi bio jako upotrebljiv.
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Guzzi
« Odgovori #3 : Kolovoz 29, 2005, 01:58:48 am »
Na ovom gornjem detalji i sve pojedinosti izgledaju dotjerani i bez ikakve zamjerke, ali kad je to sve ovak u cjelini... ipak mi nije nešto. Visok je kao enduro, ako ne i viši, nema blatobrane, niti prednji, a bome ni zadnji. Ne vjerujem da bi ga ti dodaci poružnili, čak dapače mislim da bi cijeli motor digli na još višu razinu.

Sve u svemu izgleda mi kao dobra baza za preradu, a ne kao prerada.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Sledgehammer

  • Gost
Guzzi
« Odgovori #4 : Kolovoz 29, 2005, 15:23:06 pm »
Meni je ta prerada stvarno freakovska... Nije da mi se ne sviđa, ali malkice više za gledanje nego za vožnju. Ne sviđa mi se što je njegova uporabna vrijednost maksimalno srozana kroz nedostatak blatobrana, jer ne smatram prevelikom forom jesti govna s asfalta kada je cesta mokra, ili još i pada kiša. Da se o uobičajeno mnogo već postojećeg smeća tipa balega i blatni kolači sa obližnjeg gradilišta niti ne govori! Stoga se tu potpuno slažem i potpisujem post od Juliusa.

Ono što si lijepo zaintrigirao mene - a nadam se i druge - je u tome što bih htio naučiti podosta o tim tipovima, modelima, podvrstama i ostalom, kao što je taj tipični ili netipični "bobber" (što god to značilo). Ja bih htio naučiti te razlike i tipove, što ih karakterizira i međusobno razlikuje, zašto se tako zovu itd., pa daj neke linkove ili nešto drugo gdje bih se mogao malo podučiti, jer me tema interesira. Ovako, osim razglabanja o izgledu, nemam znanja da bih mogao argumentirano sudjelovati u razgovoru, pa me to malo frustrira, jer volim biti upoznat sa "materijom", a ne pametovati i kenjkati da "bilo što kažem samo da kažem". Zato, pogodi nas sa najmanje jednim linkom gdje bi mogli nešto naučiti...

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Guzzi
« Odgovori #5 : Kolovoz 29, 2005, 14:31:19 pm »
Citat: "Julius"
Na ovom gornjem detalji i sve pojedinosti izgledaju dotjerani i bez ikakve zamjerke, ali kad je to sve ovak u cjelini... ipak mi nije nešto. Visok je kao enduro, ako ne i viši, nema blatobrane, niti prednji, a bome ni zadnji. Ne vjerujem da bi ga ti dodaci poružnili, čak dapače mislim da bi cijeli motor digli na još višu razinu.

Sve u svemu izgleda mi kao dobra baza za preradu, a ne kao prerada.

u tome je fora da izgleda pomalo nedovrseno
Ma da nemam ja guzicu za taj sic :lol:
BMW = bauer motor werke

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Guzzi
« Odgovori #6 : Kolovoz 29, 2005, 23:35:26 pm »
Citat: "Sledgehammer"


Ono što si lijepo zaintrigirao mene - a nadam se i druge - je u tome što bih htio naučiti podosta o tim tipovima, modelima, podvrstama i ostalom, kao što je taj tipični ili netipični "bobber" (što god to značilo). Ja bih htio naučiti te razlike i tipove, što ih karakterizira i međusobno razlikuje, zašto se tako zovu itd., pa daj neke linkove ili nešto drugo gdje bih se mogao malo podučiti, jer me tema interesira. Ovako, osim razglabanja o izgledu, nemam znanja da bih mogao argumentirano sudjelovati u razgovoru, pa me to malo frustrira, jer volim biti upoznat sa "materijom", a ne pametovati i kenjkati da "bilo što kažem samo da kažem". Zato, pogodi nas sa najmanje jednim linkom gdje bi mogli nešto naučiti...


Mislio sam to staviti kao temu još od onog kad je spomenuto da Holister nije moto-klub. Za to se moram malo pripremiti, tj.poskidati slike sa neta da bi se to moglo pokazat. Nemam ih baš puno u compu jer sam više ljubitelj kućnih prerada, pa i nisam skidao slike ostalog tako mnogo. Tek toliko da sam malo u toku. Natjecanja su vani podijeljena u 5-6 kategorija, a poslije se bira i generalni pobjednik. Jača natjecanja imaju i odvojene kategorije za kućne prerade (moj san), jer se takvi majstori (koji i voze svoje motore) ipak ne mogu mjeriti s jednim Kodlinom ili Orange Countyjem s novcima koje mogu upucat u motor. Šteta je jedino što se u tom svijetu chopera toliko forsira taj Harley. Mislim da su ovi Guzziji jako dobri primjeri da ima i drugih marki motora.

Kaj se tiče vrsti motora, osim chopera, i u drugim kategorijama ima raznih podvrsta, ali nažalost, to se malo počelo gubiti, što je šteta. Danas svi znaju za streetfightere, a nekad su bili cafe-raceri vrsta uz njih. Striceve su vozili pravi manijaci, a cafe-raceri su bili ono što i ime kaže, trke od birca do birca. U preradama je više pažnje posvećeno izgledu (šminkeri), ali nisu bili toliko temeljito prerađivani da idu. Najtipičniji cafe-racer danas je Buell. Ide dobro, lako na zadnji itd, ali se ne može u uličnoj trci mjerit ni s jednim ozbiljnijim Japancem. Danas puno njih vozi striceve, ali to ne znači  da su i oni kao vozači takvi. Uglavnom, kao prerade su i to bili jako lijepi motori (tu su englezi počeli i bili glavni kao i danas). Uglavnom, nekad naked klasa motora nije postojala, jer su oklopi bili rijetki, samo za trke. Naked je malo noviji pojam. Bla,bla,bla...

Malo sam se razmahao, sorry, nije mi bila namjera :oops:, ali dat ću si truda za slike kao primjere, čim bude malo vremena.
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Guzzi
« Odgovori #7 : Kolovoz 30, 2005, 19:11:27 pm »
James ti si :king: !  :prayer:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Guzzi
« Odgovori #8 : Kolovoz 30, 2005, 22:20:12 pm »
Citat: "Julius"
James ti si :king: !  :prayer:

potpisujem :lol:
BMW = bauer motor werke